בכיר שב"כ לשעבר יוסי אמרוסי ("הביטחוניסטים"), התראיין הבוקר (חמישי) ברדיו צפון 104.5FM, והתייחס לחילופי הדברים אמש בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לדובר צה"ל. "דובר צה"ל אומר שאי אפשר להסיר את רעיון החמאס ואני אומר שכן אפשר להסיר אותו. לא מבין את האמירה והאיומים של נסראללה על קפריסין. המלחמה מול חיזבאללה כוללת לא מעט איומים משני הצדדים. הדיבורים האלה מוטב היה לו לא נאמרו. אם אתה רוצה לעשות משהו תעשה", ציין.

אחד ממנהיגי המחאה מסמן: זה הצעד הבא שלנו נגד ממשלת נתניהו
חזר בו? ניסים ואטורי: "ההפגנות זה אינטרס של החמאס"

יכול להיות שהמלחמה הסתיימה ולא ידענו?
"הודעת דובר צה"ל על חזרה לפעילות בעוטף, ממשיכה ומלבה את העימות בין הדרג הצבאי לדרג המדיני. לצה"ל יש שני תפקידים: להגן על מדינת ישראל ולנצח במלחמה. זה מה שהדובר והרמטכ"ל צריכים לעשות. יכולות להיות חילוקי דעות במשרדים ולא בתקשורת. צר לי כאזרח. צה"ל אמר שבעוד מספר שבועות הוא יסיים את הלחימה ברפיח ויש שתי אופציות - ניקוי יסודי של פעילי חמאס מעזה אבל היום אין מספיק כוחות צה"ל בכל נקודה ונקודה בעזה.

עוד הוסיף כי "המשמעות היא שצה"ל והממשלה צריכים להחליט אחת משתי האופציות: האם להמשיך ולנקות את עזה עם כוחות רבים לעבוד על בסיס מודיעין ולעבוד בשיטה של פשיטות ופעולות ממוקדות. זו שיטת עבודה שאתה מחליט ולפעול על פי מודיעין כדי להפנות הכוח לזירה הצפונית".