תיעוד חריג ביותר פורסם בסוף השבוע האחרון, בו נראה רכב צה"לי נוסע בג'נין - כשעל מכסה המנוע שלו נקשר צעיר פלסטיני פצוע. כעת, מוג'אהיד עבאדי, הצעיר ששוחרר לטיפול רפואי בבית חולים משתף בגרסתו, בריאיון לרשת האמריקאית NBC. 

"ביום שבת יצאתי החוצה לראות מה קורה", שחזר בשיחה ממיטת בית החולים. "ראיתי את הצבא ליד הבית של השכנים, וכשניסיתי לחזור הביתה הם לפתע פתחו בירי וכיוונו אלי. ספגתי כדור ביד ולא יכולתי לחזור פנימה, אז התחבאתי מאחורי ג'יפ חונה".

כשהוא קשור על גבי הרכב: תיעוד חריג של מעצר חשוד בג'נין | צפו

הוא סיפר כי חילופי האש נמשכו במשך כשעתיים, במהלכן תפס מחסה מאחורי הרכב, בעודו מדמם ללא הפסקה. "בהמשך הגיעו חיילים והכו אותי, למרות שהייתי כבר פצוע. גררו אותי מהידיים והרגליים וזרקו אותי על מכסה המנוע".

בסוף השבוע האחרון היה מזג האוויר קיצי עם שמש קופחת, והוא מספר: "הפילו אותי על מכסה המנוע והתחלתי לצרוח, הפח היה לוהט". הוא הציג למצלמה מה שנראה כמו כוויה חמורה עד שלפוחית אדירה ברגלו האחורית.

בעודו שוכב על מכסה המנוע "אחד החיילים קילל אותי, שאל אותי איך קוראים לי והתחיל לצלם. אמרתי לו את השם, ואז הם נכנסו לג'יפ והתחילו לנסוע קדימה ואחורה במשך 15-20 דקות, ככה בחום הכבד. כשהגענו לבית אחד החיילים הוריד אותי מהג'יפ, וביקשו מהאמבולנס של הסהר האדום לקחת אותי לטיפול - אחרי שביררו שאני לא מבוקש על ידי צה"ל".

בתגובה שמסר דובר צה"ל בסוף השבוע נטען כי "במהלך חילופי האש, נפגע אחד מהחשודים בירי ונעצר. החשוד נלקח על ידי הכוחות כשהוא קשור על גבי הרכב, בניגוד לפקודות ולנהלים". בצה"ל הבהירו כי ההתנהלות הנראית בסרטון אינה עולה בקנה אחד עם פקודות צה״ל והמצופה מחייליו. כמו כן נמסר כי האירוע מתוחקר ויטופל בהתאם.