יאיר כץ, יו״ר ועד עובדים תעשייה אווירית, חשף באירוע שבת תרבות ביהוד-מונוסון כי לישראל יש נשק שובר שוויון. "אם אנחנו מבינים שיש כאן סכנה קיומית ואיראן, תימן, סוריה, עיראק וכל מדינות המזרח התיכון מחליטות שהגיע הזמן לסגור חשבון איתנו, אני מבין שיש לנו את המסוגלות להשתמש בנשק יום הדין", אמר. 

עוד הדגיש כץ כי  ״האמריקאים, הבריטים והגרמנים מסייעים לנו בהיבט מודיעי, הם יודעים לעדכן אותנו איפה יש מהלכים שעשויים לסכן אותנו״. על המתקפה האיראנית אמר כי ״המהנדסים והעובדים שלנו נערכו לתרחיש הזה במשך מס שבועות, באותה השבת כאשר אנחנו מתבשרים שאיראן החלה במתקפה  - חלק גדול מהעבדים שלנו פשוט הלכו לישון וההישג הגדול ביותר של התעשייה האווירית הוא שכולנו קמנו לבוקר שגרתי".

שגריר איראן באו"ם באיום ישיר: "אם ישראל תרחיב את פעילותה בלבנון - תתפתח מלחמת השמדה"
בשקט בשקט: ישראל נערכת לשיגור טיל ישירות לטהרן | דיווח

"לא אשכח את דבריו של מנכ״ל התעשייה האווירית בשעה בשלוש לפנות בוקר, לאחר שהבנו שעברנו את האירוע הזה בהצלחה הוא אמר: אני עובד שלושים שנה ללילה הזה, ואנחנו שמחים שהצלנו את מדינת ישראל. ביום העצמאות הוא גם הדליק משואה", הוסיף. 

שרידי טיל איראני סמוך לים המלח (צילום: רויטרס)
שרידי טיל איראני סמוך לים המלח (צילום: רויטרס)

כזכור, שליח הרפובליקה האסלאמית לאו"ם התייחס למתיחות אמש בין ישראל לחיזבאללה, וכתב פוסט בחשבון הטוויטר הרשמי שלו כי "אם ישראל תרחיב את פעילותה בלבנון - תתפתח מלחמת השמדה". מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הודה על התמיכה. "אנו רואים את ההישגים של השהידים שלנו ואת מה שדמם השיג בכל יום", טען נסראללה, "עלינו להבין את גודל ההישגים והניצחונות שהושגו עד כה והצטברו במשך עשרות שנים, במיוחד מאז הניצחון של המהפכה האסלאמית באיראן. מה שקורה ברצועת עזה ובפלסטין הכבושה זה רעב, מצור ומעשי רצח עם".