אבי מרציאנו, אביה של התצפיתנית נועה מרציאנו ז"ל, התראיין היום (שני) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחס לשחרורו של מנהל בית החולים שיפא.

שחרור מנהל בי"ח שיפא: במשרד רה״מ עדיין מתקשים לעכל את ההודעה מהתקשורת
אב החטוף פונה לסינוואר: "עזוב את נתניהו, בוא נעשה עסקה"

"זה שוב פעם הפקרות, אנחנו מרגישים את ההפקרות חוזרת על עצמה", אמר בפתח דבריו, "היא התחילה מלפני השביעי לאוקטובר, כשלא באו לחלץ אותם והמשיכה כשנועה הייתה בשבי ולא עשו עסקה, לא התאמצו והיא חזרה בארון, ועכשיו שוב מפקירים אותה במן משחק של 'לא שמעתי לא ראיתי', כל אחד מפיל את התיק על מישהו אחר ומי שנשאר עם כאב עמוק ביותר זאת המשפחה". 

בקשר לטענה כי אין מקומות כליאה וחוסר מסוכנות: "אתה באמת מאמין לשב"כ? זה אפילו לא נשמע הגיוני, אנחנו מתעסקים פה בטרלול אחד גדול, אבל אני לא מתפלא כי אותם האנשים שהנהיגו בשביעי לאוקטובר זה אותם אנשים שמנהיגים אותנו היום, אין חדש תחת השמש. אני מרגיש כאילו זה תפוח אדמה לוהט שאף אחד לא רוצה להחזיק אותו וכל אחד מפיל אותו על השני, איפה אתם חיים? משחררים מחבלים עם דם על הידיים".

"אני מכיר את הורי התצפיתניות, הם גידלו ילדים למופת ונתנו את הדבר הכי יקר שלהם ופשוט זלזלו בבנות האלה שהתריעו ואמרו מה הולך לקרות אחד לאחד, נעה שלי אמרה לי 'אבא, אחרי סוכות תתכונן - יש מלחמה', אמרתי בלב 'את ארבעה חודשים בצבא, יש אנשים עם 30 שנה בצבא שלא אומרים את זה, היום אני מגלה שהבת שלי והתצפיתניות ידעו יותר טוב מראש אמ"ן".

"אני מחכה לוועדת חקירה ממלכתית, אנחנו הקמנו פורום שנקרא 'הקול שלהם', דרכו אנחנו מבקשים ועדת חקירה ממלכתית כדי לגלות מה קרה שם, מעניין אותי לשמוע את ההקלטה ב-2 בלילה בין ראש השב"כ למי שהיה, שם מי דיבר? מה אמר? מה היו ההמלצות? איפה זה נמצא?על שחרור מנהל בית החולים שיפא שמעתי דרך התקשורת. בהתחלה זה היה נראה לי תמוה, הסתכלתי על המסכים, זה נשמע טרלול, אם זה כחלק מעסקה כוללת שלא מדווחים, אני אפילו אהיה שמח, אבל אם שיחררו אותו רק מתוך טעות אנוש".