הלחימה באיו"ש: שעות לאחר שהותקף כלי רכב מסוג ״פנתר״ של צה״ל,  בו נהרג רס״ל יהודה גטו ז״ל צה״ל זיהה חולית מניחי מטעני חבלה שניסו להתמיין מטען ענק מאה מטרים ממקום הפגיעה בפנתר. כטב״ם של חיל האוו תקף את החוליה מהאוויר ארבעה מחבלים חוסלו בתקיפה ומספר מחבלים פצועים. 


בצה״ל אומרים כי המחבלים שנהרגו ונפצעו  משוייכים לתשתית הטרור בנור א שמס. באוגדת איו״ש ובשב״כ פועלים כעת מודיעינית ובעזרת תצפיות ומארבים לאתר את חוליות מניחי המטענים במרחבי הפעילות של המחבלים באיו״ש בעזרת כלי טייס וכוחות רגלים מתכוונים בצה״ל לפגוע בחוליות ולחסלם עוד בדרכם להניח את המטענים בצירים.

גורמים בחמאס חושפים: המסר שהעביר יחיא סינוואר להנייה
בקרוב אצל חיזבאללה? הכטב"ם המתאבד הקטלני מסין שמדאיג את העולם

אתמול, התפתח חשד לפיגוע ביהודה ושומרון, זאת לאחר שקבוצת מטיילים דיווחה כי אחד מחבריה ספג פגיעה בבטנו, כשייתכן ומדובר בפיגוע צליפה. הפצוע נמצא בהכרה מלאה. כוחות הביטחון נמצאים בדרכם למקום, ופרטי האירוע נבדקים כעת. הפצוע, גבר בן 38, פונה על ידי כוחות מד"א לבית החולים מאיר כשהוא במצב קל ובהכרה מלאה עם פציעה בפלג גופו העליון. 

מר חמארשה, אחד מהמחבלים  מחולית מטמיני המטענים (צילום: רשתות ערביות)
מר חמארשה, אחד מהמחבלים מחולית מטמיני המטענים (צילום: רשתות ערביות)

צה״ל פועל באופן אינטנסיבי בכל גזרת יהודה ושומרון. מבצעי ״כיסוח דשא״ מתנהלים כל יום, בכל שעות היום, בכל מחנות הפליטים, היישובים העירוניים והכפריים באיו"ש. הפעילות של צה״ל הובילה את מחבלי חמאס, הג'יאהד האסלאמי וארגונים נוספים להקים מערכי הגנה, בניסיון לפגוע בכוחות ולמנוע את הפעילות של צה״ל בקני הטרור באיו"ש.