סגן מזכ"ל חיזבאללה, שייח' נעים קאסם, העניק ראיון לרדיו ספוטניק והתייחס למלחמה עם ישראל ולאופן בו ארגון הטרור מתכנן לפעול בהתאם למתרחש בעזה. 

קאסם ציין כי ⁠האפשרויות להרחיב את המלחמה אינן זמינות בטווח הקרוב, אך חיזבאללה ערוך לאפשרויות הגרועות ביותר. עוד אמר כי הודעתו של צה"ל על תחילת השלב השלישי של המבצע הצבאי ברפיח היא עדות לכישלון שלו בהשגת מטרותיו.

עם חגורות ואלות: פעילי חמאס מכים תושבים שניסו לקחת מזון | צפו בתיעוד
מהפכה בזמן המלחמה: כך הצליח צה"ל לשבור שיא עולמי בהצלת חיי אדם

על עסקת החטופים המתגבשת אמר כי היא "האפשרות החזקה ביותר כיום, במיוחד עם הטלטלה בתוך מדינת ישראל עצמה, זאת בנוסף לאופוזיציה בישראל ויכולתה להפעיל לחץ על נתניהו", והתייחס לנתון לפיו 67% מאזרחי ישראל סבורים כי ראש הממשלה כבר לא ראוי להמשיך לשלוט, זאת לצד ההפגנות והמחלוקות הפנימיות. עוד אמר כי ⁠בתום המלחמה, לחמאס יהיה תפקיד מרכזי בעזה, זאת בניגוד לציפיות ולרצונות של ישראל.

בהמשך הראיון התייחס קאסם לארה"ב, ואמר כי ההבדל בין הצד האמריקאי והישראלי נשאר בטקטיקה ובסגנון: "נתניהו רוצה להמשיך במעשי הטבח שלו בגלוי, בעוד ביידן רוצה להשיג את מטרותיו בהדרגה".

עוד ציין כי הנציגים הזרים, במיוחד מהצד האמריקאי והצרפתי, רוצים לדון בהחלטה 1701 ורוצים להפריד את חזית דרום לבנון מחזית עזה ומנסים לעשות הסדרים שיספקו את ישראל כדי שתוכל להחזיר את תושביה, אך תשובת ההתנגדות לכל הנציגים הייתה מאוחדת: אין דיון בלי הפסקת אש.

בסיום הראיון העביר מסר לתושבי לבנון לפיו כל אזרח שמעוניין במלחמה כדי להפריע או להחליש את חיזבאללה, יגלה כי המציאות לא מושפעת מהתפיסות שלו.