חמישה שיגורים בוצעו היום (שישי) לעבר קריית שמונה. רקטה אחת יורטה וארבע רקטות נפלו בקריית שמונה. לאחר מכן אותרו מספר זירות של נפילת בעיר, אין דיווח על נפגעים בשלב זה, נזק נגרם לבית. שוטרים וחבלני המשטרה של המחוז הצפוני מבודדים את זירות הנפילה וסורקים אחר שרידים נוספים.

מתקרבים לעסקה? התנאי עליו חמאס לא מוותר, והברכה מנסראללה
"חיזבאללה ערוך לגרוע ביותר": סגנו של נסראללה מציב תנאי ברור לישראל

כתוצאה מהשיגורים שנורו לקריית שמונה, שני חיילי צה"ל נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו. מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות, העשויים להכיל חומר נפץ, ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל".  

בית עולה באש בקריית שמונה (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

בתוך כך, מצה"ל נמסר הערב כי במהלך היום זוהו חמישה שיגורים שחצו משטח לבנון ונפלו במרחב זרעית ושלושה שיגורים נוספים שחצו מלבנון ונפלו במרחב הר דב. לא הופעלו התרעות במרחב על פי מדיניות. אין נפגעים. כוחות צה״ל תקפו את מקורות הירי.

מוקדם יותר, מחבל זוהה היום נכנס למבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב מרכבא שבלבנון. זמן קצר לאחר הזיהוי, מטוסי קרב של חיל האוויר בשיתוף פיקוד הצפון תקפו את המבנה ובו המחבל.

בנוסף, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במרחב ריחן משגר טילי קרקע אוויר אשר שימש לשיגורים לעבר כלי טיס ישראליים. צה"ל ימשיך לפעול למימוש משימותיו המבצעיות במרחב האווירי בלבנון.