אחד משלושת החשודים שנעצרו בפרסת רצח מחבל הנוח'בה, ס', סיפר רגעי המעצר ועל מה שגרם לו לצאת להילחם בעוטף עזה ב-7 באוקטובר.

כל מה שמותר לספר בפרשת החשד לרצח מחבל נוחב'ה

"בשעה 6:29 אני שומע את האזעקות, אני מתעורר ומבין שזה חריג, מדבר עם חבר שלי לוחם במשטרה נקרא לו ט'", סיפר בפתח דבריו, "אני והוא מסכימים שזה אירוע חריג מאוד ועוצרים בכיוון דרום. ב-06:40 נפגשנו בצומת כפר סבא, לקחנו איתנו את ציוד הלחימה האישי שלנו וירדנו דרומה, נכנסנו ללחימה נונסטופ מהרגע שמגיעים".

"כוח מיחידה מיוחדת נתקל במחבלים, נהרגים להם מספר לוחמים, אנחנו מחלצים אותם אחורה, מפנים אותם כמה שניות לפני לפני שחוטפים אותם מחבלי נוח'בה", הוסיף, "צילמתי כל מחבל נוח'בה שעצרנו והעברתי לשב"כ כדי שלא יגידו שהיה משהו מסוים. לכן זה די הזוי שפונים אליי".

"בכל אותו יום עצרנו מחבלים והבאנו לשב"כ. נלחמנו שם כמעט שבועיים בדרום. חזרנו הביתה ואחרי כמה זמן מח"ש באים אלי ואל החברים לחיפוש וחקירה. פתאום לפני שלושה חודשים מגיעים ימ"ר תל אביב שוב לחיפוש וחקירה, ולא יוצא דבר ממנה. ביום שלישי האחרון הגיעו שוב אליי הביתה ואומרים לי ׳אתה עצור בחשד לרצח מחבל'", אמר. 

לאחר מכן סיפר: "אני מרגיש נבגד. נלחמתי מול מחבלים להציל שוטרים ואזרחים ופתאום אומרים לי - 'רוצח׳. הייתי חייל משוחרר, הגעתי לעוטף כאזרח שיוצא מהבית להגן על המדינה. בוא נזכור שהצבא לא היה ב-7 באוקטובר. אזרחים רבים סיכנו את חייהם כדי להילחם במחבלים והצילו חיילים ואזרחים רבים מטבח. אף אחד לא ידע מה קורה בעוטף, הכול היה בלגן אחד גדול".

לסיום אמר: "הייתי שלושה ימים במעצר, זה בזוי לחלוטין שכך מתנהגים ללוחמים שהצילו אזרחים ואנשי כוחות ביטחון. היו רגעים בלחימה שהרגשנו סכנת מוות. ראינו לוחם יחידת עילית נופל בקרב. למרות מה שעברתי בשלושת הימים האלה אני לא מתחרט לרגע שירדתי להילחם, אני זוכר תמיד שהצלנו חיים".