תשעה חודשים חלפו מאז אותו יום, שבו נחטפו 120 ישראלים לשבי חמאס ונרצחו מאות. מאז, מתקבלות מפעם לפעם ידיעות מטרידות על טיפול המוענק למחבלים בבתי חולים בישראל.

נסראללה שומע? ישראל במסר מאיים לחיזבאללה
הותר לפרסום: רס"ן ג׳לאא אבראהים נפל בקרב בדרום רצועת עזה

הפעם, זעזוע נרשם בקרב תושבי אשדוד, בעקבות ידיעה ברשתות על מחבל נוח'בה שמקבל טיפול רפואי בבית החולים אסותא בעיר.

כזכור בחודש אפריל השנה, עשרות בני אדם הפגינו מול בית החולים באשדוד, במחאה על העברת עציר ביטחוני מעזה לקבלת טיפול רפואי שם. פנינו אל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד בשאלה האם יש אמת בפרסומים על כך שמחבל נוח'בה מטופל אצלם וזו תגובתם: "עצירים ביטחוניים המטופלים בבתי החולים בישראל מובאים על פי דרישת גורמי הביטחון וצה"ל".

תנועת אם תרצו בתגובה: "אם גורמי הביטחון מעוניינים להעניק טיפול לנוחבות, הם מוזמנים לממן להם כרטיס טיסה על חשבונם, לאיזה יעד שהם רוצים. יש מספיק בתי חולים במדינות שכנות. מערכת הביטחון חייבת להתאפס דחוף". פורום עד ״הנצחון״ המאגד מאות משפחות שכולות של לוחמי צה״ל ומשפחות נרצחי הנובה בתגובה לטיפול במחבל בבית החולים אסותא באשדוד: ״אחרי שהמדינה משחררת את מנהל בי״ח שיפא, מה הפלא שבי״ח בישראל מעניק טיפול רפואי למי שאנס ורצח את בנותינו. בעולם מתוקן אותו מחבל שפל היה מקבל בבית החולים זריקה שהייתה הורגת אותו. לא נשקוט ולא ננוח עד שבי״ח יפסיק את הטיפול במחבל. מדובר ביריקה בפרצופן של המשפחות השכולות״.

מתנועת המילואימניקים דור הניצחון המאגדת אלפי לוחמי מילואים שלחמו ולוחמים במלחמת חרבות ברזל מסר: ״כמי שלחמו תקופות ארוכות בחודשים האחרונים בכדי להגן על אזרחי ישראל אנו נחרדים מהמצב בו מדינת ישראל מעניקה טיפולים לרוצחי הנוחבה ועוצרת לוחמים אשר חיסלו את המחבלים בזמן ש-120 חטופינו נמקים במחילות החמאס. מצב זה הינו ליקוי מאורות מוסרי אשר מחזק את המחבלים ומהווה בילבול בין אויב לאוהב. לרוצחי ההמונים מהנוחבה שפעלו להשמדת יהודים  צריך להיות דין אחד - עונש מוות, ובוודאי שלא טיפולים רפואיים על חשבון משלם המיסים הישראלי. ביום רביעי הקרוב אנו נקיים כנס בכנסת בו נדרוש מהממשלה וכל המגזר הציבורי נצחון  והכרעה ברורה של חמאס וחיזבאללה למען עתיד ילדנו. המסר הזה חייב לעבור גם לצוותים הרפואיים ולכל מערכת הביטחון״.