בשעת לילה מאוחרת: דובר צה"ל מסר עדכון חריג הלילה (רביעי), לפיו חוסל מחבל מהזרוע הצבאית של חמאס שהיה מעורב בטבח בשבעה באוקטובר, בתקיפה אווירית בחאן יונס.

לטענת צה"ל, המחבל חוסל ב"חימוש מדויק", אך ברצועת עזה מדווחים על פגיעה באוהל הומניטארי סמוך שבו שהו עקורים עזתים. לפי הדיווחים, כשלושים בני אדם - בהם גם ילדים, נהרגו. מדובר צה"ל נמסר כי "האירוע מתוחקר".

בתיעודים שהופצו ברשתות החברתיות נראה בית חולים בחאן יונס, ובו פזורים כעשרה פצועים על רצפת חדר המיון. חלקם מדממים בכבדות, אחרים סובלים משברים קשים בגפיים, וכמה מהם לא ברור אם עודם בחיים. הצוות הרפואי מסתובב בין הפצועים, ונאלץ לדלג ביניהם בזהירות. בתוך כך, תושבים צעירים תועדו מנסים לפנות את ההריסות ולנקות את הדרכים באזור. רשת אל מיאדין הלבנונית המקושרת לחיזבאללה הוסיפה לדווח כי שלושה עזתים, בהם ילד, נהרגו ועשרה בני אדם נוספים נפצעו בתקיפה ישראלית שכוונה לחנות מסחרית בנוסיראת, במרכז רצועת עזה.

החיסול הנ''ל מתווסף לשאר חיסולי מחבלים ודמויות מפתח מארגוני החיזבאללה והחמאס שבוצעו בחודש הנוכחי. כך, למשל, מהחיסול שנערך אמש באזור דמשק בו נהרג יאסר נמר אבו אלפאדל קרבש, בן לווייתו לשעבר של חסן נסראללה ואחראי כוח האדם של הארגון, ואיתו הרוג נוסף שטרם זוהה. יומיים לפני כן נודע על חיסולו של נציג משרד העבודה בממשלת חמאס בעזה, איהאב אל-חוסיין וכן של מחבל נוסף שביצע שיגור שחצה ממרחב שג'אעייה ונפל בשטח פתוח במרחב נחל עוז באותו היום.