פיצוץ גדול נשמע הלילה (שישי) ברחוב בן יהודה בתל אביב כתוצאה מירי כטב"ם, וגרם למותו של אדם אחד ולכעשרה פצועים. ההרוג אותר בסמוך לזירת הנפילה, שישן בחדר על גג בנין ונפגע מהרסיסים. שוטרים, מתנדבי זק"א ועובדי עיריית תל אביב הגיעו לזירה וטיפלו בנפגעים ובנזק.

בתיעוד החדש ניתן לראות את הכטב"ם נכנס משטח מהים אל עבר תל אביב מהים כשבסוף הוא מתפוצץ בלב העיר. 

הכטבם נכנס דרך הים ומתפוצץ (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
הכטבם נכנס דרך הים ומתפוצץ (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

בתוך כך, מקור ישראלי אמר ל"אל חדת" כי "אנחנו בודקים אם השגרירות האמריקנית הייתה היעד לתקיפת החות'ים, וכן את מידת מעורבותה של איראן".

דובר צה"ל הודיע רשמית הבוקר (שישי), שעות לאחר האירוע: "מבדיקה ראשונית עולה כי הפיצוץ בתל אביב נגרם כתוצאה מנפילה של מטרה אווירית, שלא הפעילה התרעה. הנושא נמצא בתחקור מעמיק. כוחות רבים פועלים כעת במקום. חיל האוויר תגבר את פטרולי המטוסים הפועלים להגנת שמי המדינה. אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף".

ממפקד מחוז תל אביב ניצב פרץ עמר נמסר כי: "הפיצוץ היה באוויר, וההרס נוצר מההדף. אין לנו זירת נפילה ממוקדת. לא ברור לנו כרגע מה הכלי הזה. זה לא מוכר לנו". במשטרה אומרים שלא מדובר באירוע פלילי: "זה לא כלי שמשמש גורמים פלילים, מוקד הפיצוץ היה באוויר".

מהמשטרה נמסר: "בהמשך לאירוע פיצוץ באזור ת"א, כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ופועלים לסגירת הזירה וביצוע סריקות לאיתור חפצים חשודים ומפגעים נוספים. בשלב זה התקבל דווח על 7 פצועים באורח קל שפונו לקבלת טיפול רפואי. במשטרה נמסר שמפקד מרחב ירקון, תנ"צ יחיאל בוהדנה קיים הערכת מצב בשטח עם כלל הכוחות. בשלב זה משטרת ישראל וחבלני המשטרה ביחד עם כוחות ההצלה ממשיכים לפעול בזירה, וקוראים לתושבים להישמע להנחיות פיקוד העורף, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל".