שני חיילי צה"ל נפצעו באורח בינוני וקל מפגיעת כטב"ם ברמת הגולן הערב (שבת). הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ומשפחותיהם עודכנו. במקביל, שריפת ענק פרצה בשמורת הבניאס.

כלי תקשורת בלבנון דיווחו כי צה"ל תקף מצבור נשק של חיזבאללה סמוך לצור, מרחק של כ-30 ק"מ מהגבול. מוקדם יותר כי דווח גם כטב"ם תקף רכב בכביש אל-חיאם-וזאני, סמוך לכפר בורג' אל-מולוכ שבדרום המדינה. על פי הדיווחים ישנם מספר פצועים בתקיפה, חלקם במצב אנוש. 

גדעון סער במקום יואב גלנט: המהלך שמתבשל בליכוד
מה שעומד מאחורי מסעוד פזשכיאן: ארה"ב תיפול למלכודת הדבש שלו?

שריפת ענק בשמורת הבניאס  (צילום: כבאות והצלה)
שריפת ענק בשמורת הבניאס (צילום: כבאות והצלה)

בהמשך נורה מטח כבד של כ-45 שיגורים לעבר יישובי הצפון וצפון רמת הגולן, פגיעה ישירה זוהתה במפעל בקיבוץ עמיר. לא דווח על נפגעים בגוף, נזק נגרם למקום. נזק נגרם גם לבית ולחממות בגליל המערבי. במקביל, שריפות פרצו בעמק הבכא שברמת הגולן בשל נפילות.

קודם לכן, הודיע דובר צה"ל כי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנים צבאיים של חיזבאללה באזור חולא שבדרום לבנון. קודם לכן, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה בשמי לבנון. המטרה לא חצתה לשטח הארץ ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות. עוד קודם לכן הופעלה אזעקת צבע אדום בקיבוץ מנרה שבגליל העליון. ארגון הטרור הלבנוני חיזבאללה לקח אחריות על השיגור, וטען כי "שיגר טיל נ"ט לעבר מוצב".