דובר החות׳ים, יחיא סריע, מסר הערב (שבת) תגובה ראשונה לתקיפה הישראלית בתימן. "האויב הישראלי פתח הערב בתוקפנות אכזרית נגד מחוז חודיאדה, ופגע בתחנת הכוח המספקת חשמל לאזור. נגיב לתקיפות הללו, ולא נהסס לפגוע ביעדים חיוניים בישראל - אזור יפו (תל אביב) הוא אזור לא בטוח", אמר. 

גם חיזבאללה הגיב ומסר כי "אנו מאמינים שהצעד האווילי שנקט האויב הציוני מסמן שלב חדש ומסוכן של העימות החשוב ביותר". שגריר איראן בלבנון מסר כי "הלהבות של בית הזיקוק חודיידה ישרפו את המשטר הציוני, ואיראן הייתה ועודנה עם ההתנגדות עם כל נחישותה ורצונה".

הקו השחור נחצה: ישראל שרטטה משוואה חדשה במזרח התיכון
נתניהו על מבצע יד ארוכה: "כל מי שיפגע בנו ישלם מחיר כבד מאוד"

כאמור, מטוסי קרב של צה"ל תקפו היום 12 מטרות בשימוש צבאי של החות'ים במרחב נמל חודידה שבתימן. לדברי ההודעה, מדובר בתגובה למאות המתקפות לעבר מדינת ישראל בחודשים האחרונים. עוד דווח כי אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף. "במידה ויהיו שינויים נעדכן", נכתב. עם זאת, צה"ל העלה את רמת הכוננות באוויר ובים.

לפי דיווחים ברשתות החברתיות ארה"ב ובריטניה השתתפו בתקיפות, והמטרות היו שדה התעופה של חודיידה שבשליטת החותים, כמה בסיסים נוספים, מכליות נפט ומחסני אמל"ח בנמל, ובמקום פרצה שריפה ענקית. במשרד הבריאות בתימן דווח על פצועים והרוגים, מדיווח ראשוני מדובר בשלושה הרוגים ו-15 פצועים.