הותר לפרסום הבוקר (שישי) לפרסום שמו של החלל ה-688 מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל: לוחם המילואים מוטי רווה,  מהיישוב שני, שנפל בקרב בדרום רצועת עזה. היה בן 37, והועלה לדרגת רב"ט לאחר מותו.

רבט רווה ז"ל היה בפעילות בצוות קרב של גבעתי במרכז רפיח בתוך שכונת שבורה. סמוך לשעה שש בערב אתמול, מחבלים שיצאו ממבנה ירו טיל נ״ט לעבר כלי ההנדסי מסוג D9 שאותו הפעיל רב"ט רווה. מהפגיעה הוא נפגע ונהרג.

במועצה אזורית הר חברון ספדו לו: "מוטי הותיר אחריו אישה ושתי בנות פעוטות. בנות 2,4 כרם ועומר. מוטי גדל בהר חברון כמתנדב בחווה חקלאית, התחתן והקים את ביתו בישוב שני ליבנה. מוטי עסק בבניה ופיתוח. בתחילת המלחמה ביקש להתגייס עשה טירונות וגויס להגנה באיזור הר חברון , לאחר שסיים את המשימה ביקש להתנדב לתפקיד נוסף ולסייע ככל הניתן בלחימה. הוא גוייס לתפקיד נהג D9 ברפיח בחזית הלחימה בעזה. תמיד היה נכון להתנדב, להושיט יד ולהיות איפה שצריכים אותו. רק אתמול היה צריך מוטי להשתתף בטקס סיום קורס חובשים במועצה לאחר שבחר לצאת לקורס חובשים ולהתנדב במד״א. כשעה לאחר הטקס התבשרנו על נפילתו".

ליאורה בן צור: "מוטי שלנו גדל בבית חרדי עד גיל 14. בשנה הזו, הוא הצטרף למשפחה שלנו והיה כאח עבורנו לאחר שאבי, יעקב טליה ז"ל ואימי, מרסל הי"ד החליטו לקחת אותו תחת חסותם. מוטי גדל יחד איתנו בחווה בדרום הר חברון. היו לו ערכים של אהבת הארץ, העם, איש של חסד ונתינה. ב7.10, כשאחיי בצלאל וידידיה נסעו לחלץ את בני משפחתנו, מוטי שמר על החווה בדרום הר חברון. הוא התגייס לחטיבת גבעתי בגיל 37 לאחר שנים של נסיונות גיוס לצה"ל. מוטי, איש של נתינה, אהבת העם והארץ. ידע שאין לנו ארץ אחרת ויצא להלחם עבורה. אלו הם בנינו, אלו הם אחינו, זה עם ישראל. מוטי, אתה חסר כל-כך. תשמור עלינו מלמעלה יחד עם אבא ואמא".