צבי יחזקאלי ('I24NEWS') שוחח היום (רביעי) עם אראל סג"ל ברדיו 103fm והתייחס לחיסולם של רמטכ"ל חיזבאללה פואד שוכר וראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמאעיל הנייה. 

"החיסולים בביירות זה דרג בכיר מהשורה ראשונה", אמר. "נסראללה באופן שליטתו שם מפזר כמה 'מספרי 2'. כך שזה איתות, אי אפשר להפריז בזה יותר מדי, זה הדבר הכי קרוב לנסראללה שיכול היה לקרות".

"החיסול בטהראן זה כבר ליגה אחרת: זאת עליית מדרגה. ישראל שברה את מחסום הפחד, מישהו קלט את העניינים. זה מה שהיה אמור לעשות כבר בתחילת המבצע. זה הנייה שפיקד ששמח על ה-7 באוקטובר, שדברר את החמאס עשרה חודשים, אבל כל החוכמה בארגונים האלה, איך אתה ממשיך אחר כך? האם זאת  מכת פתיחה או שזו מכת סגירה?".

עוזי רבי מזהיר - אל תפתחו אשליות: "תהיה פה מלחמה. זה בלתי נמנע"
עבד כטייח באשקלון, למד אצל אחמד יאסין - מי היה איסמעיל הנייה?

עוד אמר: "כמה שהם לא צפו את התגובות הישראליות, יש משהו באנשים האלה כמו סינוואר ונסראללה שהם מזלזלים באויב. מצד אחד הם מעריכים אותו ולמודים אותו, אבל טבוע בהם היבריס שידך על העליונה. הם חושבים שזה ניצחון אלוקי  ש'ישראל זה כלום'".

"זה לא עניין להיות אכזרי כמוהם או להתייחס לחיי אדם כמוהם. אנחנו מול ארגונים שהעניין שלהם הוא אסלאם וצריך לדעת מה מפחיד אותם. רושם במזרח התיכון, ותראו את המנהיגים שלחמו בבני עמם. אדמה, כסף ושליטה. כשאתה פוגע ביסודות הכוח האלה".

בהמשך הסביר: "פעם קבעו מונח שקראו לו 'דמוקרטיה מתגוננת'. נחיה חיים אולטרא דמוקרטיים בתוכנו כי זו נשמת חיינו, אבל היא חייבת דלת מסתובבת בכל מה שקשור לקרב, לאכזריות, לאיחוד משפחות ולחקירות. אנחנו חייבים לגדל את העור הזה וזה יקרה. בוא נדבר 'מערבית': כמה פלסטינים הרגת מאז שיצאת מעזה? וכמה נהרגים עכשיו בגלל שהם טבחו בך? אם החיסול היום היא מכת פתיחה, אתה בדרך הנכונה. אם הוא נועד רק כדי לדפוק על הדלת ולברוח, אתה תחטוף יותר".

"אם נשבר פה מחסום פחד והצבא מתחיל להראות ניצנים של שינוי, אנחנו במצב טוב. אישית אני מרגיש שמשהו מתחיל לקרות".