״ב7 לאוקטובר 2023 שנה לאחר כניסתי, עברנו מאפס למיליון, באותה שבת בו החמאס הפתיע אותנו בהתקפה אכזרית וחסרת תקדים על ישובי העוטף. הוא שוחט, שורף, אונס, הורג וחוטף אזרחים רבים מבתיהם בישובים. ללא רחמים וללא הבדלה בין אזרח לחייל, בין ילד למבוגר ואף חוטף ותוקף תינוק חסר ישע וסתם אנשים במסיבה שרק רוצים להטת מהחיים־ לא נשכח לעולם", אמר תא״ל דן גולדפוס, מפקד אוגדה 98 שסיים הערב (רביעי) את תפקידו. 

״זהו יום שבת קשה מנשוא, נכשלנו כולנו, נכשלנו צה״ל להגן על מדינת ישראל, נכשלנו להגן על תושבי עוטף עזה״, אמר תא״ל גולדפוס שהעביר את הפיקוד על אוגדת העלית של צה״ל לתא״ל גיא לוי. תא״ל גולדפוס הוסיף כי ״באותו יום ב7 לאוקטובר קראתי לכם. קראתי לכם אני צריך היה לצאת להדוף את האויב. אף אחד מכם לא היסס, הגעתם במהירות אדירה, הגעתם להילחם ולהדוף את האויב האכזר, להלום בו ולהוציאו מתוך הישובים וגבולות המדינה.

"מדממים והמומים, התעשתנו ויצאנו למלחמה, יצאנו למלחמה כדי לפרק את החמאס ולהחזיר את החטופים. יצאנו למלחמה שאין צודקת ממנה ומאותו יום אנחנו נלחמים. אוגדה 98 בחזית עזה, נלחמים במלוא העוז, עוברים ממתחם לחימה למתחם לחימה, מנהרה, מנהרה, מעל ומתחת לקרקע, נלחמים, לומדים, משתפרים, לא מוותרים ומנצחים״, אמר.