דובר צה"ל דניאל הגרי, התייחס הערב (חמישי) למצב הביטחוני המתוח, זאת לאחר החיסול הדרמטי בביירות, וזה של מנהיגק חמאס, הטרוריסט הנייה, שמיוחס לישראל. "החוסן והלך הרוח שאתם מפגינים בחודשים האחרונים להמשיך להתמקד במטרות הצבאיות", ציין. 

עוד הוסיף: "הוכחנו בתקופה האחרונה כי ישראל יודעת להתמודד עם איומים ולהגיב בעוצמה בהתקפה. גם היום נשמעו דברי רהב מגורמים באדזור. הוכחנו לאורך המלחמה את הנחישות ובחוסן שלנו. 

גם דף חוסל כך: בצה"ל זיהו את חולשת מחבלי החמאס, והחלו לפעול
על אדמת איראן: כך פעלו סוכני המוסד לחיסול הנייה | דיווח

עוד מסר הגרי כי נכון לעכשיו, אין שינויים שהוכרזו מטעם פיקוד העורף: "להיות עם האצבע על הדופק כל הזמן. במידה ונשמע התראה מידיית עליכם, לנהוג בהתאם להנחיות פיקוד העורף".

זירת חיסול הנייה (צילום :רשתות ערביות)

כשנשאל בנוגע למעורבות אפשרית של ישראל בחיסול מנהיג חמאס, הטרוריסט הנייה, הזכיר את החיסול בביירות, והוסיף: "לא הייתה תקיפה אויירית נוספת באותו הלילה, לא טיל ולא כלי טיס בלתי מאויש ישראל. יותר מכך לא מתייחס". 

על ההודעה בנוגע לחיסולו של הטרוריסט מוחמד דף, אמר: "המודיעין על מוחמד דף הגיע הבוקר. לאורך השנים, אמרו שהוא מת, ולאחר  התגלה לאחר מכן שהייתה שגיאה. צריך להיות מדויקים שאנו קובעים עובדה. היום הגיעה הוכחה ודאית שהוא חוסל ולכן קבענו זאת בצורה מסודרת