על רקע האיומים לאחר החיסול הדרמטי בלב ביירות של רמטכ"ל חיזבאללה, כמו גם זה של הטרוריסט מנהיג חמאס הנייה, באיראן ממשיכים להגביר את האיומים כלפי ישראל. 

הנציגות האיראנית באו"ם שוחחה עם רשת CBS, והצהירה כי ארגון הטרור חיזבאללה יתקוף באופן "רחב ועמוק יותר" את ישראל. כמו כן, הוסיף כי המתקפות לא יוגבלו רק למטרות צבאיות, אלא גם לכאלה אזרחיות. 

"עד עכשיו, לחיזבאללה הייתה הבנה בלתי כתובה לבצע מתקפות רק על אזור מסויים ובעיקר על מטרות צבאיות", ציין והוסיף: "אבל כשישראל ביצעה את התקיפה על בניין מגורים בדחיה בביירות, היא חרגה מהמגבלות הללו. לכן אנחנו מצפים שטווח המטרות שחיזבאללה תבחר יהיה רחב ועמוק יותר ולא יוגבל רק למטרות צבאיות".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בהמשך, השגרירות האמריקאית בביירות הפצירה שוב באזרחיה לעזוב את לבנון ''בכל כרטיס טיסה אפשרי'' . "אזרחי ארה"ב שחסר להם כסף לחזור לארצות הברית יכולים לפנות לשגרירות לקבלת סיוע כספי. אנו ממליצים לאזרחי ארה"ב הבוחרים שלא לעזוב את לבנון להכין תוכניות חירום למצבי חירום ולהיות מוכנים לחסות במקום למשך תקופה ממושכת", נמסר. 

במקביל, גם שגרירות בריטניה הפצירה באזרחיה לעזוב מידית את לבנון. "המצב עלול להידרדר במהירות", נמסר. בריטניה המליצה לאזרחיה שעדיין נמצאים בלבנון לעזוב כול עוד ישנם טיסות. שר החוץ, דייוויד לאמי: "המתיחות גבוהה והמצב עלול להידרדר במהירות. המסר שלי לאזרחים הבריטים שם ברור - עזבו עכשיו. הרחבת הסכסוך אינה באינטרס של אף אחד - ההשלכות עלולות להיות הרות אסון. זו הסיבה שאנחנו ממשיכים לקרוא להפחתת הסלמה ולפתרון דיפלומטי". מזכיר ההגנה, ג'ון הילי: "כפי שאמרתי למנהיגים במזרח התיכון השבוע, הורדת רף ההסלמה חייב להיות המוקד העיקרי. חייב להיות סוף ללחימה - הפסקת אש מיידית בעזה, שחרור כל בני הערובה ודרך דיפלומטית לשלום וביטחון".