שיר דוד, בת הזוג של בנו של איתן לוי ז"ל שנחטף לעזה, שוחחה היום (ראשון) עם ענת דוידוב ואודי סגל ברדיו 103fm והתייחסה לסרטון שמשפחתו פרסמה ובו רואים כיצד ההמון התעלל בגופתו בעזה.

"עשינו זאת במטרה לייצר מודעות", סיפרה, "היינו בהתלבטויות במשך המון זמן אם לעשות את זה, והאירועים של השבוע האחרון גרמו לנו להבין שאין ברירה, כי יש עוד 115 חטופים שנמצאים בזוועות האלה כמעט שנה, אני חושבת שזה הזמן שמי שצריך להתעורר שיתעורר וירים את הכפפה. מרגיש לנו שכשנתנו לנו תעודת פטירה קצת שכחו אותנו מאחור. המשפחה ישבה שבעה לצערי ללא הלוויה. הזמן נגמר". 

לקראת מתקפה: בצה"ל הגבירו כוננות - כל המערכות בארץ מתוחות עד הקצה
ישיבת קבע? צה״ל התחיל לבנות מוצבים בציר נצרים | פרטים חדשים

בהמשך שחזרה: "איתן נסע להחזיר מכרה שלו לבארי, וכשהוא התחיל לחזור בכביש 232 הוא נתפס על ידי המחבלים, לא מזמן גילינו שאיתן נרצח בתחום הארץ ונקלח כגופה לרצועה. לא מזמן קיבלנו אישור מודיעיני שאנחנו יכולים להציג את הסרטון. ממה שהתגלה, סרטון הלינץ' צולם ברחבה של מסגד, התחושות היו קשות, בן הזוג שלי היה בלבטים אם להוציא או לא כי זה עדיין אבא שלו, אבל הוא הבין שאין פה ברירה. זה סרטון מזעזע שהרגשנו שחייבים לחשוף, לצערנו איתן לא יחזור, זה לא ישנה את המצב הנתון". 

על עסקת החטופים אמרה: "לא מעניין אותי מי מטרפד, שזה יטופל. יש פה 115 חטופים שסובלים ומעל 40 שלא בחיים, ולכו תדעו אחרי 10 חודשים מה נשאר מהם בכלל. זה היה צריך כבר לקרות אתמול ולא עוד יום יומיים, אלה אנשים חיים, זה שבן הזוג שלי עוד חודשיים בשנה של אבא שלו ואין לו קבר לעלות אליו זה הזוי, מי חשב שנהיה בסיטואציה הזאת?"

לסיום אמרה: "אנחנו שומעים הכל דרך כלי התקשורת. אנחנו בצל של פיגוע בחולון, שזה מטר מהבית שלי, והתחושות קשות, הזויה בעיניי כל ההתנהלות, אנחנו 10 חודשים בעניין הזה ולא נראה שהולך להיות לזה סוף. יש גורם אחד שיכול להוציא ואתנו מהמצב הזה, ואני מצפה שהוא יתעלה על עצמו". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm