בראיון ראשון מאז מעצר הלוחמים בשדה תימן, התייחס מ׳, לוחם ב'כוח 100', הכוח המיוחד שתפקידו לנהל הפרות סדר בבתי הכלא, והכוח אשר ממנו הגיעו הלוחמים שנעצרו בחשד להתעללות במחבלי נוחב׳ה.

מ׳ פתח בהתייחסות להדלפת התיעוד מבית הכליאה, המשמש כראיה מרכזית בחקירה: ״נוכחנו לדעת שאין להם כלום והחקירה מתרסקת להם מתחת לידיים, אז מה עשו? התחילו להדליף כל מיני דברים שלא קשורים לאירוע״.

איראן מתקפלת? זה האיש שיכול להוריד את חמינאי מהעץ
בן דודה של החטופה כרמל גת: "יש לנו את כל הסיבות להאמין שהיא חיה"

הלוחם הסביר מדוע היה שימוש במגנים, שלפי הטענה הסתירו את המעשים שהחיילים ביצעו: ״התו"ל שלנו, וכל יחידה שתפקידה ליצור סדר בבתי סוהר ומתקני כליאה, משתמשת במגנים. זה בעצם מה שמגן על הכוח מפגיעות, מדקירות, מניסיון של חטיפת לוחם וזריקת חפצים לכיווננו״.

מחבלי נוח'בה (צילום: דוברות שב''ס)
מחבלי נוח'בה (צילום: דוברות שב''ס)

על לקיחת המחבל לצד הבהיר מ׳: ״במהלך הבידוק והחיפוש שעושים למחבלים לוקחים אותם לצד ומבצעים בידוק יסודי, ולא כשהמחבל יושב או שוכב על הרצפה״.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לדבריו, ״הניסיון של ערוץ 12 לייצר תודעה כביכול הרימו מחבל ועשו לו את זה, זה פשוט שקר, מה גם שמי שרואה טוב מבין שזה שתי מכלאות שונות, שני תאריכים שונים, שתי שעות שונות״.

הוא טען לסיום כי מדובר בפגיעה אישית בכל אחד ואחד מהלוחמים בכוח: ״יש כאן ניסיון ליצור עלינו רושם מוטעה של לוחמים שלא עושים את התפקיד שלהם כמו שצריך. זה לא הגיוני בשום מצב לפגוע ככה בלוחמים שעושים הכל בשביל מדינת ישראל״.