"הפעולות האוויריות של הרפובליקה האסלאמית נגד ישראל עשויות להימשך שלושה עד ארבעה ימים", כך אמר הלילה (בין שבת לראשון) אחמד בחשייש ארדסטאני, חבר הוועדה לביטחון לאומי של הפרלמנט האיראני, כפי שדיווחה סוכנות הידיעות "איראן אינטרנשיונל".

"אל תבואו עכשיו": הדרמה בין ישראל לארה"ב לאחר החיסולים באיראן ובביירות | בן כספית

לדברי ארדסטאני, איראן "מוכנה לקבל את ההשלכות של מתקפה כזו ותהיה מוכנה לכל התפתחויות נוספות". במקביל, על רקע המתיחות במזרח התיכון לאור הציפייה לתגובת טהרן לחיסולם של אסמעיל הנייה ופואד שוכר, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נשאל הלילה על ידי הכתבים מה המסר שלו לאיראן, למה שהוא הגיב באמירה קצרה וחדה: "Don't", זכר לנאומו זמן קצר לאחר השבעה באוקטובר.

עוד בגזרה האיראנית, הקמפיין הנשיאותי של דונלד טראמפ אישר הלילה כי היה קורבן של פריצת סייבר זרה, לאחר שגורמים במטה קיבלו שאלות מארגוני חדשות על מסמך סקירה ארוך על המועמד לסגן הנשיא ג'יי.די ואנס.

"המסמכים הללו הושגו באופן בלתי חוקי ממקורות זרים עוינים לארצות הברית, שנועדו להפריע לבחירות 2024 ולזרוע כאוס לאורך התהליך הדמוקרטי שלנו", אמר סטיבן צ'ונג, דובר הקמפיין בהצהרה.

צ'ונג הצביע על דו"ח שפרסמה חברת מיקרוסופט ביום שישי האחרון, בו מסרה כי גילתה ראיות לכך שהאקרים איראנים ניסו לפרוץ לחשבון הדוא"ל של "פקיד בדרג גבוה" בקמפיין לנשיאות ארה"ב בחודש יוני.