רונן מנליס, דובר צה״ל ומנכ״ל המשרד לנושאים אסטרטגיים לשעבר, הוזכר אמש (ראשון) בתוכנית "הפטריוטים" של ערוץ 14. הבוקר, הוא הגיב למה שנאמר בהקשרו והטיח ביקורת קשה בפאנל.

"ניצחון מוחלט?" דובר צה"ל לשעבר חושף את מה שמסתירים מאיתנו במלחמה בעזה

כך צייץ מנליס: "הוזכרתי אתמול שוב ב'פטריוטים' והפעם ערב תשעה באב אני גם בוחר להגיב. צופי ערוץ 14 היקרים בניגוד למה שאמרו לכם אתמול חשוב לי שתדעו- אני לא שונא אתכם. הם (שוב) משקרים לכם. אנשים שאני אוהב מאוד צופים בערוץ ואני כל כך לא שונא גם את אלה שאני לא מכיר וצופים בו. אני כן מאוד עצוב ומוטרד מזה שמזלזלים בכם ככה, שמספרים לכם על מציאות בדויה ערב ערב, שהיא הכל חוץ מפטריוטיות".

עוד כתב: "מי שמדווח לצופים שלו שהם 'טובים רק בשביל למות, לא בשביל דברים אחרים' הוא הוא השונא הגדול באמת שלכם, הוא עובד בשביל לפלג ולסכסך והוא בוודאי לא פטריוט. כן, אמרתי בשידור שהאמירה שצה״ל 'ערוך לכל תרחיש' אחרי שבעה באוקטובר היא אמירה שמזלזלת באינטליגנציה של כולנו - והודיתי, שכדובר צה״ל גם אני השתמשתי בה באופן שאסון ה-7 באוקטובר מוכיח עד כמה לא היה מדויק. שהרי אילו אכן היה הצבא ערוך לכל תרחיש - שבעה באוקטובר לא היה קורה".

"אני מאחל לחברי הפאנלים בערוץ אומץ לערוך עם עצמם חשבון נפש על דברים שהם אמרו ואומרים מידי ערב ואולי לחשוב לשתף אותו איתנו במקום לפזר רק שנאה. מגיע לצופים שלכם לשמוע גם קצת אמת", כך סיכם את דבריו דובר צה"ל לשעבר.