בתקשורת הערבית ממשיכים לסקר את הסיבות לכך שהמתקפה הצפויה של איראן וחיזבאללה מתעכבת. הבוקר (שני) פורסם ב"אל אנבא" הכוויתי כי בחיזבאללה מנסים להימנע ממתקפה ש"תצדיק" מתקפה ישראלית על אזורים אזרחיים בלבנון.

בכיר בארגון הטרור אמר לעיתון הכוויתי כי "המפלגה חוששת מליפול למלכודת של מתן אמתלה לישראלים לתקוף אזורים אזרחיים בלבנון, וחוששת שהטילים החכמים שלה, שמעולם לא השתמשה בהם בשטח, יחרגו מיעדיהם הספציפיים, על ידי חסימה והסטת מסלולם מהצד הישראלי".

דבר אחד גרם לאיראן להמתין עם התגובה - אבל יש סיכוי שהיא עובדת עלינו בעיניים

עוד הוסיף הבכיר: "הישראלים מבקשים בכל כוחם להרחיב את המלחמה, אך הם מתמודדים עם הרתעה של האמריקאים, שמסתפקים באספקת נשק והבטחת הגנתם בשלב קשה זה. ההרתעה שהייתה בינינו לבין הישראלים הופרה על ידי האחרונים, ביוזמתם להפציץ כמה אזורים לבנוניים ומטרות חיזבאללה".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"לפני שלוש שנים, ישראל הרגה את אחד מחברי המפלגה בסוריה, והיא הפחידה את המצב ולא הגיבה לאחר שהמפלגה הרגה חייל ישראלי עכשיו העניין שונה, כשישראל מבקשת להרחיב את החזית. והמפלגה המעכבת את מעורבות המדינה כולה במלחמה כוללת מכמה שיקולים. המפלגה ערוכה למאבק ארוך טווח עם ישראל, ואין שום בעיה שזה יימשך עשר שנים".