צה"ל חיסל היום (שבת) מפקד בכיר בכוח רדואן של חיזבאללה. ערוץ LBC הלבנוני דיווח כי כטב"ם ישראלי תקף אופנוע בשכונת קדמוס בתוך העיר צור. בקטר דיווחו ממקורות לבנוניים שמותו נקבע לאחר שהובהל לבית החולים בצור

מוקדם יותר היום, שני לוחמי צה"ל נפצעו באורח קשה וקל מפגיעה ישירה באזור משגב עם. השיגור בוצעה בתגובה לתקיפת צה"ל הלילה באזור נבטיה שבדרום לבנון מחסן אמצעי לחימה של חיזבאללה שבה נהרגו לפחות 10 בני אדם. זמן קצר לאחר מכן צה"ל תקף בדרום לבנון. כעבור כשעה החל מטח כבד של 55 רקטות לעבר יישובי הגליל - שהגיעו עד לצפת והסביבה. 

האמריקאים לוחצים לחתום על עסקה בשבוע הבא: "מה שעל השולחן מגשר על כל הפערים"
המהלך שיטלטל את המשוואה? הקשר בין סין לאיראן מתחמם, כך זה יראה | דיווח

יירוטים רבים נצפו באזור, ובעקבותיהם נרשמו הפסקות חשמל בצפת ובחצור הגלילית. לא דווח על נפגעים בגוף. במקביל, דווח על יותר מ-10 מוקדי שריפות בגליל העליון כתוצאה מהמטחים. לוחמי האש פעלו בכל המוקדים, שנמצאים בשטחים פתוחים וחקלאיים באזור משמר הירדן, איילת השחר ומחניים. 

בהתאם לכך, הוחמרו ההנחיות לשורת יישובים בגליל העליון, ונאמר כי יש לצמצם תנועות במרחב הישוב, יש להמנע מהתקהלויות, יש לשלוט בשערי הישוב, יש לשהות בסמוך למרחבים מוגנים ולהשמע להתרעות פקע״ר. החל מטווח הזמן המיידי ועד להודעה חדשה.