מקור בכיר לשעבר בחיזבאללה אמר היום (שבת) לעיתון הכווייתי "אל-אנבאא" כי הוא מצפה לתגובה מדודה מצד הארגון בעקבות חיסול הבכיר פואד שוכר אבו מוחסן, שכן "הארגון אינו מעוניין במלחמה רחבה". כמו כן, הבהיר על רקע ההערכות הרבות בסוגיה, כי רבים בארגון עצמו אינם מודעים בנוגע למה תהיה תגובת הנקמה של חיזבאללה. "ההחלטה תרד ישירות מהמנהיג נסראללה", אמר. 

על פי הדיווח, חיזבאללה לא תלה תקוות רבות בשיחות שקיימו השליח האמריקני עמוס הוכשטיין ושר החוץ הצרפתי סטפן סז'ורנה, מאחר שלטענתם ישראל לא התחייבה להפחתת המתיחות ואף המשיכה בפעולות נגד בכירי הארגון.

למה ארה"ב אופטימית? בניגוד להצהרות חמאס - סינוואר מאותת אחרת
כושר נשיאת נפץ שטרם נראה: הרכש החדש של חיל האוויר

הבכיר לשעבר העריך כי בנאומו הקרוב, מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה "ינחם את העם", וכי הנאום צפוי להגיע לאחר תגובת הארגון לחיסול שוכר. הוא הוסיף כי "לאיש אין מידע מדויק על אופי התגובה, וההחלטה מגיעה ישירות מההנהגה העליונה".

מקור פרלמנטרי בלבנון אמר לעיתון כי "המצב הגיע לנקודת מפנה לאחר כל ההמתנה והמאמצים הדיפלומטיים", וכי "יש לקבל החלטה נכונה עם תום תקופת החסד". הוא ציין כי מטרת ביקורו של הוכשטיין הייתה להבטיח שלבנון לא תישאר מחוץ למשא ומתן, וכי "ההחלטה צריכה להיות הסרת האיום שכולם חוששים ממנו".

זירת החיסול בביירות (צילום :רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27 א')

המקור הפרלמנטרי הוסיף כי הוכשטיין נפגש גם עם נציגי האופוזיציה בלבנון, ככל הנראה כדי להעביר מסר ש"אף צד לא יכול להיעדר מההתייעצויות ברגעים קריטיים אלה".