אל"מ במיל' קובי מרום, התראיין היום (רביעי) ב-103FM, וביקר בחריפות את מדיניות ממשלת ישראל במלחמה הנוכחית. "אני חושב שהמציאות בה של עשרה חודשים בצפון היא בלתי מתקבלת על הדעת. יש פה מלחמת התשה, חיזבאללה ממשיך להכתיב את הקצב והוא מכניס עשרות  אלפי ישראלים לתוך הממ"דים", ציין. 

עוד הוסיף: "ישראל מסתכלת על המציאות כאילו זה מזמן לא מעניין אותה - אין לה אסטרטגיה, ואין לה מטרות. היה כבר מזמן צריך להעביר את מרכז הכובד לצפון כדי לאתגר את חיזבאללה, והממשלה נטשה לחלוטין את העניין, זה פשוט לא מעניין אותה. האתגר של להחזיר את האנשים גם אם יהיה פיתרון, הוא בלתי מתקבל על הדעת. אנו נשארים רק בעזה כאילו זו המערכה היחידה שלנו".

נתפס לא מוכן: חמינאי נפל לקרקע המציאות ונחשף לתקרת הזכוכית שלו
"הגיע לך יותר, אני אוהבת אותך": יגב בוכשטב ז"ל הובא למנוחות

כמו כן, הדגיש כי תקופת המלחמה הארוכה, סותרת את האינטרס הישראלי: "יש התשה, יש עומס אדיר גם על הסדיר וגם על המילואים. צה"ל צריך זמן התארגנות של כמה שבועות. לכן, עסקת החטופים היא כל כך קריטית. צריך לתת אפשרות למו"מ להסדרה. אני לא מאמין ביכולת שלנו לממש את זה, אך זה לחשוב ללגיטימציה שלנו". 

לטענתו, הקבינט כלל לא הגדיר מטרות ברורות למלחמה: "אני אומר מידיעה, הקבינט לא דן, לא הגדיר מטרות, ולא קיבל החלטה להעביר את מרכז הכובד. גם בקשר בין רה"מ לשר הביטחון, אין שום החלטה כזו על העברת מרכז הכובד. צריך להעביר את האוגדות גם אם לא יהיה הסכם. המטרה היא פשוטה, לאפשר מציאות ביטחונית שתאפשר לאנשים לחזור הביתה. אני מדבר על מטרה צנועה אך מתבקשת שחיזבאללה ייסוג אחרי קו הליטני שאנו ניצור מציאות שקטה בה יש סיכוי שארדואן יהיה מעבר לליטני. אני חושב שההשפעה של האמריקנים על גזרת הצפון היא כל כך משמעותית".