"אבו מאזן מבקש פיוס בינו לבין שנוא נפשו, אויבו שהוא הרחיק מכאן, גירש מהפתח, העמיד למשפט, מוחמד דחלן שנמצא באבו דאבי", כך דיווח הערב (חמישי) אהוד יערי בחדשות 12. 

עוד הוסיף כי "אבו מאזן שלח את מקורנו חוסיין אה- שייך, לדבר עם סגנו של דחלאן". עוד הוסיף כי אבו מאזן אף פנה לרוסים, וביקש שהם יערכו מפגש של פיוס בין הפלגים השונים של הפת"ח. על פי הדיווח, אבו מאזן משוכנע כי הוא זקוק לנוכחות של דחלאן בעזה. דחלאן מצידו, דורש מאבו מאזן שיתפייס גם עם המחבל ברגותי בכלא. 

ראשי השב"כ והמוסד יצאו למצרים; זו הסוגיה שתעמוד במוקד
"הכו אותי, היו לי חתכים בראש": נועה ארגמני בעדות מצמררת על השבי

בתוך כך, ביממה האחרונה, מתנהלים קרבות כבדים בשכונת תל סולטן - המעוז האחרון של החמאס ברפיח, ומדובר כרגע במוקד הלחימה העצים ביותר בעזה. בצה"ל מעריכים היום (חמישי) כי הלחימה בתל סולטן תימשך עוד ימים.

כוחות של אוגדה 162 הפועלת באזור הצליחו לחסל ביממה האחרונה 50 מחבלי חמאס והשמידו תשתיות טרור. חלקם חוסלו על ידי לוחמי חטיבת הנחל ולוחמי גדוד 601 של ההנדסה הקרבית. במקביל, הותקף מהאוויר מחסן אמל״ח שמוקם סמוך לאתר צבאי של חמאס ששימש בעבר כבית ספר בעיר עזה. באחת התקיפות, כוחות צוות הקרב של הנח"ל זיהו חוליית מחבלים בדרכה לתקוף את כוחותינו, ובסגירת מעגל מהאוויר כלי טיס תקף וחיסל אותם.