רס״ל (מיל׳) דניל פצ׳ניוק, בן 26, מבת ים, ורס״ל (מיל׳) ניתאי מיטודי, בן 23, מאשקלון, שני לוחמים בגדס”ר 6310, חטיבת "ירושלים" (16) נפלו אמש (שישי) ברצועת עזה כתוצאה מפיצוץ מטען. בנוסף, רס״ם (מיל׳) יניב אורן ז״ל נפל כתוצאה מהיתקלות עם מחבלים.

רגע לפני כניסת שבת: חיזבאללה פגע בקודש הקודשים היהודי | שקד שדה

ניתאי מטודי הוא בנה של לרה מטודי, משתתפת הריאליטי "האח הגדול" בעברה. לרה מאשקלון בת שישים, אם לשלושה ילדים שרק אתמול, שעות ספורות לפני שקיבלה את הבשורות המרות, היא התחדשה בקעקוע של מפת ישראל. היום התייצבו כל דיירי האח הגדול לדורותיהם לנחם את לרה על האובדן הקשה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הקעקוע של לרה מטודי (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)
הקעקוע של לרה מטודי (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, ספד לו: "הלב נשבר עם בשורה קשה נוספת על נפילתו של בן העיר, רס״ל (מיל׳) ניתאי מטודי ז״ל, לוחם בגדס״ר 6310, חטיבת ׳ירושלים׳, שנפל בקרב במרכז רצועת עזה. בן 23 בנופלו. תנחומים מעומק הלב להוריו ולמשפחתו היקרה. עיריית אשקלון תעמוד לרשותם בכל הנדרש בשעה קשה וכואבת זו. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו. יהי זכרך ברוך, גיבור".

ניתאי ז"ל, בוגר בית הספר לאמנויות באשקלון, הותיר אחריו הורים, אחות ואח. הלוויתו תתקיים מחר, יום ראשון, 25.8.24 בשעה 10:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין באשקלון.

מותו של מטודי אירע בעקבות התפוצצות מטען חבלה רב עוצמה שהונח מאחורי חומה בכניסה למבנה בשכונת זיתון סמוך לציר המסדרון בעזה. כל הפצועים פונו במסוקי חיל האוויר לבתי החולים תל השומר ואיכילוב. אתמול הותר לפרסום שמו של רס״ל (מיל׳) אביתר עטואר, בן 24 מראש העין, שנהרג באירוע.