בצה״ל מתחקרים את האירוע קשה בו טיל מיירט פגע בספינת דבורה של חיל הים וגרם למותו של לוחם חיל הים סמל דוד משה בן שיטרית מהישוב גבע בנימין. ולפציעת שני לוחמים נוספים. ספינת הדבורה של חיל הים ניזוקה. בצה"ל אומרים כי בתוך ימים תוחזר הסירה  לשרות מבצעי בחיל הים. 

מתקפת המנע של ישראל - עכשיו אפשר לספר: אלו המכות שספג חיזבאללה

בחיל האוויר בודקים שני כיוונים: הראשון אם המיירט הוא שפגע בספינה או שכטב"ם  שריחף מעל הספינה נפגע עלי ידי המיירט והם גרמו לפגיעה. מהתחקירים הראשונים עולה כי ספינת הדבורה מבסיס חיל הים בחיפה הייתה לפנות בוקר בפעילות בט״ש ימי מול חופי נהריה והייתה אחראית יחד עם ספינות חיל הים הנוספות על סגירת קוו הגבול הימי הצפוני של ישראל.  

הספינות אך סיוע באיתור וירוט חלק מהכטב״מים. סמוך לשעה חמש בבוקר במהלך מתקפת הכטב״מים והטילים על ישראל מלבנון, שוגר מיירט באזור החוף במטרה לפגוע בכטב"מ שעשה דרכו מלבנון צפונה למרכז הארץ. כאמור כעת נבדק אם טיל המיירט פגע במטרה או החטיא אותה. בצה״ל טענו כי הספינה נפגעה משברי הפגיעה של המיירט במטרה האווירית. אולם על פי הסרטונים כמו גם תמונות הפגיעה בספינה נראה כי המיירט פגע בעוצמה רבה בספינה וגרם לפגיעה הקטלנית. בצה״ל שוקלים את האפשרות שהכטב"ם פגע במכוון בספינה. 

הפגיעה בספינת חיל הים (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
הפגיעה בספינת חיל הים (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

מיד לאחר הפגיעה בספינה הוזעקו כוחות ימיים וכן צוותים של 669 לעבר הספינה. הנפגעים פונו מייד על גבי סירות לחוף הים של נהריה. שם המתינו להם צוותים של ניידות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום אשר העניקו טיפול ראשוני ללוחמים הפצועים ופינו אותם תוך דקות לבית החולים בנהריה. הרופאים בבית החולים נאבקו על חייו של דוד משה בן שיטרית אולם לאחר זמן קבעו את מותו.