יממה לאחר מתקפת המנע שביצעה ישראל בלבנון, נמשכת הביקורת על היקף התקיפה, גם בתוך הליכוד. ח"כ משה סעדה שוחח הבוקר (שני) עם ענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM ואמר: "ככה לא מנצחים, החובה שלנו לפגוע באיראן".

משה סעדה (צילום: יוסי אלוני פלאש 90)
משה סעדה (צילום: יוסי אלוני פלאש 90)

"זה מביא אותנו לתיקו", המשיך. "ישראל בגזרה הזו חייבת לנצח ולהכריע, חיזבאללה זה בסך הכל השליח, מי שמממן ומחמש זו איראן. כרגע ההרתעה של מדינת ישראל נסדקת מאירוע של אתמול, כי שוב האיום על תושבי הצפון מתמשך".

"האיום על תושבי כלל מדינת ישראל קיים ולכן המדינה נמצאת בסוג של איום קיומי. לכן היא חייבת לפתור את הבעיה המורכבת הזו. אנחנו במצב של תיקו ולא ככה מנצחים. החובה שלנו לפגוע באיראן", הוסיף. "אני קורא לראש הממשלה ולחברי הקבינט לראות את הבעיה, לא להתעלם ממנה ולפגוע באיראן. מדינת ישראל חייבת לתקוף באיראן. אני חושב שזה יסיר את האיום הקיומי במדינת ישראל".

נתניהו בחר באופציה הקלה: מבצע סיכול במקום מהלך אסטרטגי נועז | בן כספית
למרות שעשו ממנו קרקס: יששכרוף מסביר - למה נסראללה התגאה ב"הישגים" שלא היו?

בהמשך התייחס לדיווח על הסכמת ישראל לנסיגה מדורגת מרצועת עזה, כאשר בין היתר אמר אתמול שגריר ישראל בוושינגטון, מיכאל הרצוג, כי ישראל תצמצם כוחות במרחב פילדלפי. "ראש הממשלה הודיע שמדינת ישראל לא תיסוג מציר פילדלפי. זה צינור החמצן של חמאס. נתניהו יודע שאם ניסוג משם, אנחנו מחזירים את הכל לנקודת ההתחלה. רק אם נהיה בציר פילדלפי, החטופים יחזרו", סיכם.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm