הבוקר (שבת) נשמעו אזעקות במספר ישובים בגליל העליון ו-30 שיגורים נפלו בשטחים פתוחים. ברשת אל מיאדין המקורבת לחיזבאללה דיווחה הבוקר כי ארגון הטרור חיזבאללה לקח אחריות על הירי לעבר מרחב מתת: "לוחמינו הפציצו את הר נריה במטחי רקטות קטיושות. הכוונה להר נריה באה בתמיכה ברצועת עזה ובהתנגדותה, ובתגובה להתקפות של האויב הישראלי על כפרי הדרום, במיוחד המתקפה האחרונה על העיירה פארון".

מאוחר יותר לאורך היום נורה מטח נוסף לעבר הגליל המערבי. אזעקות נשמעו בחניתה, גשר הזיו, לימן ושלומי - ואותרה פגיעה ישירה בבית בשכונת שלומית שבשלומי. היישוב מפונה מתושביו מאז שמונה באוקטובר, ולא היו נפגעים באירוע. נפילה אותרה גם בשטח היישוב לימן, כוחות כיבוי והצלה נמצאים במקום עקב שריפה שפרצה. חמישה שיגורים שנורו לעבר צפת בצהריים נפלו בשטחים פתוחים.

בתגובה למטחים, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו בשעות הצהריים במרחב קבריח'א שבדרום לבנון, תשתיות צבאיות ומשגר של ארגון הטרור חיזבאללה, ממנו שוגרו רקטות לעבר שטח הארץ.

אתמול קיים הרמטכ״ל, הרצי הלוי, הערכת מצב וסיור בגבול רמת הגולן ואמר: "צה״ל ממוקד מאוד בלחימה בחיזבאללה. אנחנו מתכוננים גם למהלכים התקפיים בתוך השטח". צוין כי מפקדי האוגדה הציגו את ההיערכות המחודשת בגבול בפעולות התקפיות והגנתיות, בהן עיבוי המכשול ההנדסי ומרכיבי האיסוף. מדובר באיתות ברור מצד צה"ל על כוונותיו לשנות את המשוואה בצפון. 

חשש בארה"ב: איראן מחמשת את רוסיה בטילים בליסטיים | דיווח  
אזרחית אמריקאית נהרגה ליד שכם; צה"ל חוקר את הנסיבות

הרמטכ"ל: "מתכוננים לפעולות התקפיות". רא"ל הרצי הלוי בגבול רמת הגולן (צילום :דובר צה"ל)

לאחר מכן, במהלך הלילה תקף צה"ל יותר מ-15 משגרים ותשתיות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. חלק מהמשגרים שהותקפו היו מוכנים לשיגור מיידי לשטח הארץ. את התקיפות ביצעו מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונת פיקוד הצפון. לאחר תקיפת המשגרים, אשר חלקם היו מוכנים לשיגור מיידי לשטח הארץ, זוהו שיגורים שיצאו מהמשגרים ונפלו בשטח לבנון. 

תיעוד תקיפת המשגרים שכוונו לעבר ישראל. כ-15 תקיפות בוצעו (צילום :דובר צה"ל)

בלבנון דיווחו במהלך הלילה על תקיפות עצימות על נהר הליטני בדרום לבנון, והן תוארו כ"חגורת אש". עוד דווח כי נתקפו משגרי טילים ומחסני תחמושת. זאת לאחר שבהערכת מצב בצפון, רמז הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי, על שינוי כיוון בצפון. בצפון הועלתה הכוננות מתוך מידע כי חיזבאללה יבצע בקרוב ירי מסיבי לגליל.