כלי תקשורת סוריים דיווחו הלילה (בין ראשון לשני) כי מטוסי קרב ביצעו סדרת תקיפות חריגה ברחבי סוריה. בתחילה דווח על תקיפות במחוזות חמה, חומס, טרטוס ודמשק. אולם מאוחר יותר התברר כי חלק מהפגיעות באזורי טרטוס ודמשק נגרמו כתוצאה מנפילת טילים סוריים שנורו ליירוט הטילים הישראליים.

בבית החולים המקומי דווח על לפחות 14 הרוגים ו-43 פצועים כתוצאה מהתקיפות. בערוץ הטלוויזיה הסעודי "אל-חדת'" צוין כי התקיפות כללו בארבעה גלים שהתמקדו בחמישה אתרים של המיליציות הפרו-איראניות באזור הכפרי של חמה.

נראה כי התקיפות גרמו לנזקים כבדים למתקן בשם "מכון מחקר מדעי" שהפך למרכז לייצור טילים מדויקים., שלפי דיווחים נפגע מכמה טילים. בנוסף, הותקפו גם מוצבים צבאיים בסוריה. המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, הממוקם בלונדון ומוביל את ההתנגדות למשטר אסד, טוען כי חלק מטילי ההגנה הסוריים נפלו על בתים, במיוחד באזור טרטוס. על פי הדיווחים בכלי תקשורת סוריים מדובר ב"גל התקיפות האלים ביותר במדינה זה שנים".

עוד דווח כי בסעודיה כי תקיפות בוצעו גם בסביבת עיר הנמל טרטוס, שם הותקפו משלוחים של נשק ומל"טים והותקף מהאוויר גם רכבו של מהנדס העובד במרכז למחקרים באזור חמה. בנוסף, צוין שתקיפה שלישית התרחשה באזור חיר עבאס בדרך הוואדי.

גורם צבאי סורי אישר את התקיפות וטען כי "בשעה 23:20 תקף האויב הישראלי מהאוויר, מכיוון צפון-מערב לבנון, מספר אתרים צבאיים במחוז המרכז. מערכות ההגנה האווירית הצליחו ליירט חלק מהטילים". הגורם הכחיש את דיווחי המרכז הסורי וטען כי מספר ההרוגים עומד על שלושה בלבד ו-15 פצועים. לפי דיווחים סוריים, מערכות ההגנה האווירית יירטו חלק מהטילים והתקיפות בוצעו בכמה גלים. התקשורת הערבית כינתה את האירועים כ"גל התקיפות האלימות ביותר מזה שנים", עם דגש על התקפות נגד מוצבים של המיליציות הפרו-איראניות ומשמרות המהפכה.