תקרית חריגה מתרחשת בשעה האחרונה ברצועת עזה. שיירה של האו״ם אשר נסעה מדרום הרצועה לצפונה נעצרה באזור הבידוק על ידי לוחמים מאוגדה 252 של צה״ל. בדיקה ראשונית של הלוחמים העלתה כי בתוך השיירה שני מחבלי נוח'בה של החמאס. 

למרות שהאו״ם העביר רשימה שמית של עובדי האו״ם שאמורים להיות בשיירה. כרגע שני המחבלים מתבצרים בכלי הרכב של האו״ם. בשל חשש מתקרית דיפלומטית צה״ל לא מפעיל כוח על השיירה ועל המחבלים. גורמים בכירים בצה״ל ובדרג המדיני עוסקים במשא ומתן מול האו״ם כדי לאפשר לצה״ל לעצור את שני המחבלים.

נסראללה מאבד שליטה: בצה״ל עברו לשלב השני במלחמה
בכביש 6 לאור יום: מחבל נעצר בדרכו לבצע פיגוע; שותפיו נעצרו בהמשך

בהודעה שפרסם דובר צה"ל נכתב כי "מוקדם יותר היום כוחות צה״ל עיכבו שיירת כלי רכב של האו״ם בצפון הרצועה, לאור מידע מודיעיני שלפיו נכחו בשיירה מספר חשודים פלסטינים. כוחות צה"ל עיכבו את השיירה במטרה לתשאל את החשודים. בצה"ל מדגישים כי לא מדובר בשיירה שהובילה חיסוני פוליו, אלא בשיירה שתכליתה חילופי כוח אדם של אנשי האו"ם. האירוע טרם הסתיים".

בנוסף, הותר לפרסום כי בפעילות של שב"כ בשיתוף צה"ל ומשטרת ישראל, לוחמי צה״ל ושב״כ עצרו היום שלושה פעילים תושבי הכפר בני נעים באזור חברון, אשר תכננו פיגוע בטווח הזמן המיידי. 

צוות טקילה של השב"כ ביצע את המעצר בשטחי ישראל לאחר שהתקבל מידע על כוונה לבצע פיגוע טרור, מה שהוביל להקפצת מסוק משטרה לאוויר וכוחות גדולים של משטרה ושב"כ.

מעצר בכביש 6 (צילום: רשתות חברתיות)

אחד הפעילים נעצר בכביש 6 היום בשעות הצהרים, בפעילות מהירה של כוחות שב"כ ומשטרת ישראל והועבר לחקירת שב"כ. בעקבות חקירתו בשב״כ, נעצרו שני חברי חוליה נוספים בביתם.  בחיפוש שבוצע אותרו ברשותם אמצעי לחימה עימם תכננו לבצע את הפיגוע. השלושה הועברו להמשך חקירה בשב"כ.