חיזבאללה פרסם הבוקר (שישי) מכתב שלטענתם שלח מנהיג חמאס יחיא סינוואר למנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, בו הוא מודה לו על הבעת התנחומים ששלח בעקבות חיסול איסמאעיל הניה.

"מכובדנו, חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה בלבנון, שלום וברכה", נכתב, "אנו, בתנועת ההתנגדות האיסלאמית חמאס, קיבלנו את מכתבכם המהול בכבוד והערכה רבה, אשר כלל ברכות וניחומים על נפילתם של השהידים שלנו ובן הדרך שלכם למאבק ולהתנגדות, המנהיג השהיד א. אסמעיל הניה "אבו עבד" ראש המשרד הפוליטי של התנועה, ומלווהו האח השהיד וסים אבו שאבן "אבו ענאס". אנו מודים לכם על הסולידריות שלכם המלווה ברגשות כנים ונעלים, כפי שבאה לידי ביטוי במעשים שלכם בחזיתות ציר ההתנגדות, בתמיכה ובמעורבות במערכה זו. אנו מבקשים מהאל שיברך את מאמציכם, וישמור אתכם ואת מדינתכם מכל רע".

"לפרק את הקואליציה": האסטרטגיה שישראל צריכה לאמץ מול חיזבאללה
תרחיש האימים: בכפר סבא נערכים לירי טילים על העיר

עוד נכתב: "השהיד שלנו, המנהיג והסמל של האומה ופלסטין "אבו עבד", נפל בקרב "סערת אל-אקצא", אחד הקרבות ההיסטוריים והחשובים ביותר של עמנו הפלסטיני. דמו ודמם של בני משפחתו יחזרו להיות חלק מהמאמצים הגדולים שמבצע עמנו בעזה, בגדה, בירושלים ובארץ הכבושה, כדי להוכיח שדמו של המנהיגים שלנו לא יקר יותר מדמם של בני עמנו. דם זה, יחד עם שיירות השהידים, יחזק את עמידתנו בפני הכיבוש הציוני".

בסיום המכתב הצהיר סינוואר על המשך המאבק עד ל"גירוש הכיבוש" והקמת מדינה פלסטינית עצמאית שבירתה ירושלים. עוד הדגיש את חשיבות ההגנה על המקומות הקדושים, ובראשם מסגד אל-אקצא.