בעקבות הלילה והבוקר (ראשון) המתוחים מאוד בצפון הארץ, עם עשרות שיגורי רקטות וכטמ"בים לאזור, ראש עיריית קריית מוצקין, ציקי אבישר, שוחח עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM על המצב בגזרה.

"טילים מדויקים לכל רחבי הארץ": אמציה ברעם מסביר - כך תיראה המלחמה הכוללת

אלו היו דבריו: "אצלנו לא היתה נפילה, אלא בקריה סמוכה לנו. זו הפעם השנייה מפרוץ המלחמה שנשמעות פה אזעקות. כ-45 דקות לפני האזעקה שהייתה פה, עדכנו את התושבים בעלייה לרמת התגוננות שלוש וביטלנו את כל הלימודים במרחב, כך שבמובן הזה - העדכון הקדים את האזעקות. עדכנו את כל התושבים בכל אמצעי הקשר שלנו. יש לנו פרוטוקולים מסודרים של עדכון".

עוד אמר אבישר: "אני חייב לשבח את התקשורת ואת מערכת היחסים הפנימית שלנו עם ראשי הרשויות ועם פיקוד העורף. אני חדש כראש עירייה, נכנסתי לתפקידי לפני כחמישה וחצי חודשים ואני יכול רק לשבח רק את התקשורת איתם. אני מנהל תקשורת עם התושבים בדגש על הפייסבוק. כבר ביום שישי עדכנתני אותם על ההידרדרות במצב הביטחוני. חילקנו את העיר לארבעה רובעים כדי לבזר את היכולות באופן פיזי גם לתרחישי הייחוס שרלוונטיים לקריות – גם לעלטה ולהשבתת חשמל. אני מרגיש חוסן ומוכנות של התושבים".

לגבי עתיד האזור, אחר אבישר: "אני חושב שאנחנו נכנסים לחודש בעצימות גבוהה וזה מה שאמרתי לתושביי. אני חושב שאוקטובר אמור להיות חודש עצים, אבל מלחמת ההתשה הזאת לא יכולה להימשך. זה שילוב של קצת ידע, אני לא ידוע הכל, אבל מאז שהאוגדה העיקרית של צה"ל עלתה מעזה צפונה, נראה שישראל על יכולותיה מעתיקה את מרכז הכוח לגזרה הצפונית. זה לא ישאיר את החיזבאללה שקטים, לכן - אני חושב שחודש אוקטובר יהיה חודש עצים".

סייע בהכנת הכתבה: אחיעד לוק, 103fm