יומיים לאחר התקיפה בדאחייה, התקיימה הלווייתם של מפקד כוח רדואן, איברהים עקיל ומחמוד יאסין חמד בביירות, על רקע מתקפות חיזבאללה שכוונו לעומק ישראל.

נעים קאסם, סגן מזכ"ל חיזבאללה, נשא נאום בו טען כי ניסיונות ישראל לפגוע במנהיגות הארגון נכשלו: "הכיבוש רצה לפגוע במפקדי אל-רדואן כדי לשתק את ההתנגדות, להסית את סביבתה ולעצור את חזית התמיכה, אך לוחמי ההתנגדות שיבשו לחלוטין מטרות אלה. התגברנו במהירות וחזרנו לעמדותינו, תפקידנו חזק ומוצק יותר, והעם תומך בנו".

בחסות ההסלמה בצפון: התוכנית הדרמטית שחמאס חושש ממנה צפויה לצאת לדרך
במערכת הפוליטית מעריכים: זה מה שנתניהו מתכנן לעשות בצפון

עוד הוסיף, "אנו מאשרים שחזית התמיכה תימשך ללא קשר לזמן שייקח עד שהמלחמה בעזה תיפסק. אנחנו ממשיכים בעימות מעת לעת. אנחנו הורגים אותם ונלחמים בהם מהיכן שהם מצפים ומהיכן שהם לא מצפים. האיומים לא מפחידים אותנו, ואיננו חוששים מהאפשרויות הצבאיות המסוכנות ביותר". בהמשך הכריז על כניסה לשלב חדש בעימות מול ישראל: "נכנסנו לשלב חדש, שכותרתו היא קרב החשבונות הפתוחים".

חיזבאללה (צילום: רויטרס)
חיזבאללה (צילום: רויטרס)

חבר הפרלמנט הלבנוני מטעם חיזבאללה, חסן פדלאללה, אמר: "האויב רוצה לשתק את יכולות ההתנגדות כדי למנוע ממנה להשלים את תמיכתה בעזה, אך התגובה באה במהירות ובהתמדה. ראשית, על ידי המשך התמיכה בעזה, והצהרות ההתנגדות שפורסמו היום בשחר הן הכותרת שלה. שנית, לא להשאיר שום ריק במבנה המנהיגות של ההתנגדות אפילו ליום אחד".

פדלאללה התייחס גם למטחי הירי שביצע חיזבאללה היום לעומק ישראל: "מבצע השחר פגע במתקנים צבאיים, ממפעלים ועד בסיס אווירי שהאויב רואה כאחד מהישגיו. על פי נתוני ההתנגדות, הטילים שלנו הגיעו לבסיס זה והשיגו פגיעות ישירות, למרות טענת האויב לאורך כל אתמול ובלילה שהוא מבצע פעולה מקדימה".