מלחמת חרבות ברזל: כטב"ם שנורה לעבר העיר אילת פגע הערב (רביעי) בנמל אילת. המיליציות העיראקיות לקחו אחריות על האירוע. מערכות ההגנה האווירית יירטו כטב"ם אחד, והשני כאמור ביצע פגיעה ישירה.

גבר כבן 68 נפצע באורח קל משברי זכוכיות. צוותי מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לפצוע נוסף, גבר בן 28 במצב קל מאוד עם שפשופים בידיים. שני הפצועים במצב קל מאוד, טופלו במקום על ידי צוותי מד"א ולא נזקקו לפינוי לבית החולים.

הירי החריג לגוש דן: כך נשמעו קולות הקשר בזמן היירוט הדרמטי | האזינו
האתגר של צה"ל בצפון: איך לחסל את הארסנל המפלצתי של חיזבאללה

חובש רפואת חירום במד"א דוד כהן סיפר: "הגענו למקום במהירות רבה, במקום ראינו הרס בבנין תפעולי סמוך. פצוע שהיה במקום גבר בן 68 שסבל מרסיסי זכוכית ומעט חתכים היה בהכרה מלאה ובמצב קל ביותר, גבר נוסף בן 28 שנפגע גם הוא ונחבל משפשופים בידיים  התהלך במקום ואף הוא נפגע פגיעות קלות בלבד. הענקנו לפצועים טיפול רפואי בשטח שכלל עצירת דימומים וחבישות והבם לא נזקקו להמשך טיפול בבית החולים".

רגע הפגיעה בנמל אילת (צילום :רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

דובר צה"ל עדכן: "בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב העיר אילת, זוהו שני כלי טיס בלתי מאוישים שהגיעו מכיוון מזרח לעבר מרחב העיר אילת, ספינת טילים של חיל הים מסוג "סער 5", יירטה כלי טיס בלתי מאויש אחד וזוהתה נפילה של כלי טיס בלתי מאויש נוסף במרחב העיר אילת".

נפילה באילת (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
נפילה באילת (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

מוקדם יותר השבוע הודיעו בצה"ל כי בהמשך להתרעות שהופעלו על חדירת כלי טיס עוין במרחב הערבה, מערכת ההגנה האווירית יירטה מטרה חשודה ששוגרה לעבר ישראל מכיוון מזרח אך לא חצתה לשטח ישראל. עוד נמסר, כי המטרה לא חצתה לעבר שטח הארץ, התרעות הופעלו על פי מדיניות.