צה"ל התיר לפרסום הערב (חמישי) כי שלושה לוחמים נפלו בקרב בצפון רצועת עזה. החללים, שנהרגו כתוצאה מפיצוץ מטען בג'באליה, הם רס״ר אורי משה בורנשטיין, בן 32 ממורשת, מפקד אכזרית ביחידת סיוע מנהלתי 5460, עוצבת ׳בני-אור׳ (460), רס״ן במיל' נתנאל הרשקוביץ, בן 37 מירושלים, סגן מפקד פלוגה ביחידת סיוע מנהלתי 5460, עוצבת ׳בני-אור׳ (460) ורס״ר במיל׳ צבי מתתיהו מרנץ, בן 32 מבני אדם, מפקד כיתה ביחידת סיוע מנהלתי 5460, עוצבת ׳בני-אור׳. יהי זכרם ברוך. 

המועצה האזורית בנימין פרסמה לאחר היוודע דבר מותו של מרנץ: "בלב כואב אנו מודיעים כי בקרבות ברצועת עזה נפל לוחם המילואים צבי מתתיהו מרנץ הי"ד, תושב היישוב בני אדם בבנימין. צבי בן 32, הותיר אחריו את אשתו טל ושלשה ילדים: עומר (7), אופיר (4), נאיה (1)".

בצל הלחימה הממושכת: האסטרטגיה של חיזבאללה נחשפת
התקיפה בביירות: חוסל "שר הביטחון של חיזאללה" וקרוב משפחתו של נסראללה | דיווח

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ מסר: "המומים וכואבים את נפילתו של צבי. אבא לילדים קטנים שיצא להילחם על תקומת עם ישראל ולניצחון על אויבנו. אנחנו עוטפים את טל היקרה ואת הילדים הרכים. עם ישראל ילחם בגבורה עד הניצחון".

הלוויתו של מרנץ תתקיים הלילה בשעה 01:00 בהר הרצל בירושלים.

רס''ר (במיל') צבי מתתיהו מרנץ ז''ל (צילום: דובר צה''ל)
רס''ר (במיל') צבי מתתיהו מרנץ ז''ל (צילום: דובר צה''ל)

ראש עיריית לוד יאיר רביבו כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "העיר לוד מבכה את מותו של לוחם המילואים אורי בורנשטיין, תושב העיר שנהרג היום בעזה. אורי, במקור מהיישוב 'מורשת', התחנך במכינה הקדם צבאית 'מעוז' בלוד, ובשנים האחרונות התגורר בשכונת נוה זית כסטודנט להנדסת מכונות באריאל, בפרויקט 'תוצרת הארץ'. אנחנו שולחים תנחומים למשפחה ולקהילה".

הלוויתו של בורנשטיין תיערך הלילה בשעה 23:00 בהר הרצל.

עומר גבאי, שבורנשטיין הגיע לשמח אותו בחתונה כשרקד ברייקדאנס, ספד לו: "הוא דאג לבוא לכל חתונה ולרקוד ברייקדאנס. היה גם אצלי בחתונה. ממש קיוויתי שאוכל להחזיר לו טובה כשיגיע תורו ולרקוד אצלו. אדם כל כך טוב, מחייך לכולם ומאיר פנים לכל אחד. ה' יקום דמו".

רס''ר (במיל') אורי משה בורנשטיין ז''ל (צילום: דובר צה''ל)
רס''ר (במיל') אורי משה בורנשטיין ז''ל (צילום: דובר צה''ל)

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ ספד גם להרשקוביץ: "בצער רב ובכאב עצום התבשרנו על נפילתו בקרב של נתנאל הרשקוביץ הי"ד, תושב נחושה. ‏קהילת נחושה אבלה ומשתתפת בצערה של משפחת הרשקוביץ - האישה לירון והילדים נועם, איתמר ואורי".

הבוקר התיר צה"ל לפרסום את שמו של לוחם שנהרג במערכה בדרום לבנון - רס"ם במיל' רוני גניזת, בן 36 מגבעת שמואל. באירוע נפצע באורח קשה לוחם מילואים נוסף.