פגיעה ישירה במבנה אותרה אתמול (שבת) בקיסריה, כתוצאה מפגיעת כטב"ם ששוגר מלבנון. דוברות ראש הממשלה אישרה כי המעון בקיסריה היה היעד לפגיעת הכטב"ם: "ראש הממשלה ורעייתו לא היו במקום, ואין נפגעים באירוע". בהמשך, גורם בלשכה אמר לרשת סקיי ניוז בערבית כי "איראן ניסתה להתנקש בנתניהו". סא"ל במיל' ירון בוסקילה, מנכ"ל תנועת "הביטחוניסטים", שוחח עם "מעריב" בנוגע להשלכות האירוע.

כך הוא אמר: "לאחר שאיראן ניסתה לפגוע בראש הממשלה נתניהו, זה בהחלט הופך את חמינאי ליעד. מצד אחד, לא קרה פה אירוע שהוא דרמטי, כי אנחנו בסוף מסתכלים על דרך ארגון הטרור, על חיזבאללה. מבחינתו, אם הוא רואה לנכון ופוגע בילדים במג'דל שמס, אז גם ראש ממשלה זאת מטרה לגיטימית עבורו".

בוסקילה המשיך: "הוא לא בוחל בשום מטרה ולכן לא צריך להיות מופתעים מזה שהוא ניסה לפגוע בראש ממשלה. כי לא מדובר פה בכביכול מדינה ריבונית, אבל אנחנו כולנו יודעים שמאחורי החיזבאללה עומדת איראן. לכן, ברגע שאיראן למעשה שלחה את הגרועות שלה, את ארגון הפרוקסי, חיזבאללה לפגוע בראש הממשלה - זאת הזדמנות לישראל בעצם לפגוע בממשל האיראני, שהוא עומד מאחורי כל ארגוני הטרור, ולקבל לגיטימציה לפגוע בהם".

עוד אמר מנכ"ל "הביטחוניסטים": "אני חושב שישראל, אפילו היא רמזה בעבר שהיא תרצה לפגוע במנהיגים של איראן. לא היה לה בעצם את ההכרה הבינלאומית, את הלגיטימציה הבינלאומית, לעשות את זה. מכיוון שאיראן היא מדינה ריבונית. אבל פעם אחת שאיראן ניסתה לפגוע בראש הממשלה, אני חושב שזה סוג של הזדמנות של מדינת ישראל לפעול נגד אותם מנהיגים, מבלי להתנצל על כך ולייצר פה באמת לגיטימציה לפגוע באותם מנהיגים איראנים".

"צריך גם לזכור, בסופו של דבר - ללא פגיעה באיראן שמהווה את המנוע, הקטאר של הטרור במזרח התיכון, דרך כל ארגוני הפרוקסי שהיא מסבסדת, לא נוכל באמת למחוק את אותם ארגוני טרור. כל עוד המנוע הזה ממשיך להכיל אותם ולצייד אותם גם באידיאולוגיה, גם בחימושים, וגם בכסף. כדי לקטוע את זה, אתה חייב למעשה לפגוע בממשל האיראני, שהוא זה שלמעשה מניע את כל הטרור במזרח התיכון", סיכם בוסקילה.