הקרב על "הפאצ'ים": הרמטכ״ל הרצי הלוי ביקר אתמול את הכוחות הלוחמים של חטיבת גולני בכפר עיתא א שעב בדרום לבנון, ושם נתקל בחייל שהצמיד למדים הצבאיים שלו את הסמל "משיח". הרמטכ״ל ניגש לחייל והסיר את הסמל מהמדים, הכניס את ה"פאץ'" לכיס החולצה שלו והסביר לו שאם זה חשוב לו שיחזיק בתוך הכיס את הסמל ליד הלב ולא חיצונית על המדים הרשמיים. "על המדים, רק סמלים צבאיים", אמר הרמטכ"ל ללוחם.

מאז תחילת המלחמה התרחבה מאוד התופעה במסגרתה חיילים מוסיפים לעיתים סמלים שאינם רשמיים של הצבא למדים, ומדובר בסוגיה שמעוררת סערה וקושי. צה״ל החליט להנפיק ליחידות לוחמות מדים וציוד טקטי, וזאת על פי מדרג המבצעיות והמשימות הייחודיות של כל יחידה ויחידה. כעת בצבא מבינים שהמדים הטקטים, כמו הציוד הצבאי הטקטי, חייבים להיות מחולקים רק ליחידות ספציפיות והם חייבים להגיע ממקור אחד: אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צה״ל. הוספת כוונת לא תקנית לנשק וללא איפוס כוונות יכולה להביא לתוצאה מסוכנת בעת ירי מבצעי או אפילו באימונים.

מטח רקטות לעבר אזור השרון וגוש דן: מיירט נחת בבני ברק; נפילה באזור קיסריה
לאחר שהתגלו: המרגלים מטעם איראן לא נעצרו מיד - זו הסיבה לכך

הרצי הלוי (צילום: דובר צה''ל)
הרצי הלוי (צילום: דובר צה''ל)

בתוך כך, רשתות התקשורת הערביות מדווחות הבוקר כי צה"ל תקף פעם נוספת בביירות - עם אור ראשון. זאת בהמשך לדיווח במהלך הלילה של משרד הבריאות הלבנוני, כי ארבעה נהרגו, ו-24 נוספים נפצעו בתקיפה של ישראל סמוך לבית החולים "חרירי" בביירות.

עוד דווח בתקשורת הלבנונית, כי בשל תקיפה בשכונת אוזעאי - חלו שינויים במסלולי הטיסות. בנוסף, דווח כי גם בבקעא מתקיימות מתקפות עזות.