בן כספית וינון מגל שוחחו הבוקר (ראשון) בפתח השעה השנייה של תוכניתם ב-103FM על הפיגוע באריאל בו נרצח ויאצ'סלב גולב בן ה־23, שנורה על ידי שני מחבלים בזמן שהגן בגופו על ארוסתו. בהמשך, טען כספית כי "הממשלה הזו ימנית מממשלת נתניהו", וזעם על הביקורת שסופגת הקואליציה מהאופוזיציה בשל כך, בעוד מגל השיב: "אתה מציג את זה כאילו בנט עמד בהבטחתו העיקרית, נו באמת". 

בתחילת הדברים התייחס כספית לרצח הכואב של ויאצ'סלב גולב, אמר: "זה לא רק פיגוע ורצח של בחור צעיר, הוא היה בן למשפחה חרדית, הארוסה שלו היא המאבטחת והוא מגן עליה בגופו. שאפו לכל אלה שעסקו במלאכה והביאו את המחבלים המנוולים בתוך פחות מיממה. לא ניתן לגרש את המשפחות שלהם כי זה בניגוד לחוק הבינלאומי".

בתגובה, תהה ינון: "למה לא הורגים את האנשים האלה? למה צריך לשים אותם בקייטנה בכלא? למה לא מגרשים את המשפחות שלהם?".

"הממשלה הזו ימנית מממשלת נתניהו"

באשר לסערות הפוליטיות, אמר כספית: "הבטחות בחירות, אין פוליטיקאי שמקיים אותן. להקים ממשלת רוטציה עם לפיד שבה לא השמאל ולא הימין יכולים לעשות משהו משמעותי לאג'נדה שלהם, הבטחה ליבתית זה לא לתת לבחירות חמישיות לקרות. בנט אמר שהוא ימנע בחירות חמישיות, שיחליף את נתניהו ושכולם מוזמנים לממשלה. בממשלה שהוא הקים כל התפקידים המהותיים שייכים או לימין או למרכז, הממשלה ימנית מממשלת נתניהו".

מגל לא אמר נואש: "אתה מציג את זה כאילו בנט עמד בהבטחה העיקרית שלו, נו באמת. זה לא מתקדם לשום מקום, אנו צועדים אחורה בזמן".

סייעה בעריכת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM