מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם הערב (שלישי) לכבוד אירועי הולדת הנשיא מוחמד והתייחס גם להסכם הגבול הימי המסתמן עם ישראל. לדבריו, "יש דברים שההתנגדות עשתה, וישראל ראתה אותם, הבינה אותם ושמעה אותם, בפעילות שנועדו להעביר את המסר". כמו כן, הצהיר כי "הארגון יישאר מוכן ובכוננות עד לחתימת ההסכם הימי".

במקביל לנוסח ההסכם הימי עם לבנון: ישראל תקבל מכתב ערבויות מארה"ב
ביידן בירך את לפיד על ההסכם עם לבנון על הקו הימי: "אתה עושה היסטוריה"

בפתח דבריו אמר כי, "אנו עומדים בפני שעות מכריעות בהסכם תיחום הגבול הימי ואנו ממתינים לעמדה הרשמית של הנשיא. אני ממתינים גם לעמדה הרשמית של האויב, גם לאחר שראש הממשלה הודיע על תמיכתו, נותרה אישור הממשלה. מבחינתנו עד שהצדדים לא חותמים על ההסכם, הוא לא קרה".

נסראללה התייחס גם לדיווחים כי חיזבאללה פועל לסיכום ההסכם ואמר כי "מה שמעסיק ומענין את ההתנגדות זו עמדה של לבנון, ושההסכם עונה על הדרישות והאינטרסים שלה". מזכ"ל חיזבאללה הדגיש כי "יש שהאשימו אותנו באיבוד זכויות ובוויתור על קווים מסוימים, אך אם תשאלו אותי עד היכן מגיע הגבול הימי שלנו, אני אגיד לכם שהוא משתרע עד לעיר עזה".

עוד המשיך ואמר כי "ההתנגדות הייתה בצדה של לבנון, כאשר האויב חשש ממלחמה יותר מלבנון. לאחר הפעולות בים נגד אסדת כריש, חיזבאללה לא היה צריך לבצע תמרונים נוספים בים, כי המטרה הייתה מלכתחילה לגרום לאויב שהארגון רציני לגבי המסרים שהוציא".

לצד זאת, גורמים המעורים בפרטים ציינו הערב כי במקביל לנוסח ההסכם, ישראל תקבל מהממשל האמריקאי מכתב ערבויות המבהיר כי ארה"ב מחויבת לזכויותיה הביטחוניות והכלכליות בתרחיש בו חיזבאללה או גורם אחר יחליט לאתגר את ההסכם שנחתם.
 
בתוך כך, מעיקרי ההסכם נקבע כי קו המצופים יוכר כסטטוס קוו ולא יהיו תביעות לשינוי הקו אלא אם תושג הסכמה עתידית אחרת בין הצדדים, כאשר לאחר קו המצופים, הקו הימי יתבסס על קו 23. כמו כן, סוכם כי ישראל תקבל פיצוי כספי על הכנסות ממאגר צידון בהתאם למו"מ שלה מול חברת טוטאל.