משרד ההגנה הרוסי פרסם הערב (שלישי) פרטים חדשים על התקיפה המיוחסת לישראל בשדה התעופה הבינלאומי בדמשק. על פי הפרטים, בתקיפה, שבה השתתפו ארבעה מטוסים של חיל האוויר מסוג F-16, נהרגו שישה חיילים סורים ושלושה נוספים נפצעו.

כמו כן, האלוף אולג יגורוב, טען כי "בשעה 2:00 בלילה מטוסי חיל האוויר הישראלי פעלו מרמת הגולן, מבלי להיכנס למרחב האווירי הסורי, ותקפו מטרות צבאיות בשדה התעופה בדמשק". כמו כן, הוא הוסיף כי "השדה חזר לפעול באופן רגיל לאחר תיקון הנזק שנגרם".

כזכור, סוכנות הידיעות הערבית-הסורית (SANA) אמש כי שדה התעופה הבינלאומי בדמשק חזר לפעילות מלאה, לאחר שכלי התקשורת במדינה טענו כי ישראל ביצעה הלילה תקיפה באזור נמל התעופה. המרכז הסורי לזכויות האדם טוען כי יעדי התקיפה הם מחסני נשק ותחמושת השייכים למיליציות המזוהות עם חיזבאללה ומשמרות המהפכה האיראניים. שני מקורות מודיעין אזוריים דיווחו כי התקיפות פגעו במוצב סמוך לשדה התעופה של כוח קודס. במקביל, דווח על תקיפה נוספת של כוחות הקואליציה וארה"ב באזור דיר א-זור, נגד יעדים של דאעש.

לפני כשבועיים דווח בכלי התקשורת בסוריה כי חיל האוויר הישראלי תקף באזור הבירה דמשק ובאזור א-סיידה זיינב, דרומית לבירה. בערוץ אל-חדת' הסעודי דווח כי התקיפה כוונה נגד סוללה הגנה אווירית שהוצבה לאחרונה בסביבת נמל התעופה הבינלאומי של דמשק. על פי המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, שני פעילי חיזבאללה נהרגו בתקיפה ליד נמל התעופה הבינלאומי של הבירה הסורית.

בתקיפה נוספת בחווה הממוקמת בפרווריה הדרומיים של העיר נהרס כליל מחסן של חיזבאללה שהכיל נשק וחומרים לוגיסטיים. על פי הדיווחים, כארבעה טילים שוגרו לעבר העמדות של המיליציות האיראניות.