רחל יניב בת ה-16, אחותם השכולה של הלל ויגל יניב ז"ל שנרצחו בפיגוע הקשה בחווארה, שוחחה היום (חמישי) עם רה"מ נתניהו שבא לבקר את משפחתה לניחום אבלים וזעקה לו מדם ליבה: "אין לנו ביטחון, תביא לנו ביטחון", כך תועדה בהקלטה שפורסמה הערב בחדשות 12. 

הוריהם של נרצחי הפיגוע בחווארה: "אנחנו נישאר משפחה מאוחדת, רוצים אחדות"
נתניהו בניחום אבלים אצל משפחת הנרצחים בחווארה: "נכה במרצחים"

אמם של הנרצחים בפיגוע הירי בחווארה (צילום: באדיבות המשפחה)

בהקלטה נראית האחות השכולה זועקת את זעקת אחיה, מספרת כי ניצלה משלושה פיגועי אבנים  בחודש אחד ומסבירה כי הטרור מחווארה הם מבחינתם מציאות יומיומית. "אי אפשר לתת לזה להימשך זה לא רק הדם של האחים שלי אלא של כל עם ישראל", אמרה בכאב. 

"אני אמשיך לגור פה זו המדינה שלי וסבא וסבתא שלי נלחמו בשביל הארץ הזאת ואני ראויה לנסוע בכבישים פה ואמשיך לנסוע בהם ואני רק רוצה לנסוע בהם בביטחון", הסבירה רחל בפתח דבריה ברהיטות מרשימה מעבר לשנותיה. היא הוסיפה וסיפרה: "יש דברים שלא אומרים, לא אמרתי אפילו להורים שלי לא לצער אותם, אבל היה לי שלוש פעמים שזרקו עליי אבנים בחודש אחד. 

"באות לפה כ"כ הרבה משפחות שכולות והן מחזקות אותי מאוד אבל למה יש כ"כ הרבה כמונו?? אוכלוסיה מדהימה שלא באה לפה פעם אחת לנחם אבלים או לחנוך מבנים, אלא חיים פה יום יום, אנחנו יום יום נוסעים פה ועוברים את חווארה, וזה כביש שלי, שלנו, אבל חייבים שיהיה ביטחון, חייבים הרתעה".

"חייבים לעשות כאן משהו, כל דבר. אני לא יודעת אני לא ראשת ממשלה ואין לי פתרונות אבל אני זועקת מדם ליבי ומדם אחיי - המציאות הזו לא יכולה להימשך. זה לא נתפס הדבר הזה אנחנו שתי  משפחות שכולות מתוך 8 זה אי אפשר להכיל. זה דם לא רק שלי ושל אחים שלי אלא של כל עם ישראל". 

נתניהו השיב לה "את מדברת מדם ליבך תרתי משמע, קיבלנו שורה של החלטות לא אחזור עליהן כאן למרות לחצים בינ"ל להעמיק את ההתיישבות".