המתיחות הביטחונית: ארגון בשם "כוחות הגליל - הזאבים הבודדים" פרסם סרטון חדש ובו מאיים על חייהם של בכירים ישראלים, בהם נשיא המדינה יצחק הרצוג, הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי וראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, כך פורסם היום (שבת) בערוץ הטלוויזיה של חיזבאללה "אל-מנאר".

בתחילת הסרטון, כשברקע להבות אש, הופיע הכיתוב "הגיע הזמן למוות", ומיד אחריה תמונתו של הנשיא הרציג, תמונה של כוכבי ושל דיסקין. כמה שניות לאחר מכן, נכתב כי "המשתיק מחכה לך" (כאשר הכוונה היא אולי לאקדח משתיק קול) ובסיום נכתב "הזאב מגיע".

לצד זאת, נמסר מארגון כי "אנו מכריזים בפומבי על נוכחותנו כתאי קומנדו בתוך ומחוץ לפלסטין, מכריזים על ההתגייסות הכללית ועל נכונותנו לבצע את המשימה לסלק את הכיבוש האכזרי ולחסל את מנהיגיו. אנו עומדים בשורה אחת עם כל הארגונים, הגדודים ופלוגות הקומנדו המאמינות במאבק החמוש לשחרור פלסטין". עוד נכתב כי "הקבוצה תחזור לפעולות המטענים ולשימוש בחגורות נפץ".

כזכור, הארגון, שאינו מוכר לרוב הישראלים, הוקם בתחילת מלחמת האזרחים בסוריה על ידי משטר הנשיא אסד, כאשר טהרן וחיזבאללה סייעו בהקמתו. בשבוע שעבר לקח הארגון אחריות על פיגוע המטען במגידו והצהיר כי "אנו מבטיחים לעם הפלסטיני היקר שלנו ולכל האנשים החופשיים בעולם את שלומו של הגיבור שביצע את הפעולה ושהוא נמצא במקום בטוח, אנו שומרים תיעוד של הפעולה. אנו מתחייבים לשים דגש על אחדות העם עם כל הפלגים המאמינים במאבק החמוש".