שלושה ימים לאחר הפיגוע הרצחני: צה"ל והשב"כ המשיכו היום (שני) בכיתור אזורים ביריחו ובאיסוף מידע לגבי מיקומם המדויק של המחבלים שרצחו את לוסי, מאיה ורינה די ז"ל, בפיגוע הירי ביום שישי האחרון. כוחות של הימ"מ ממשמר הגבול ערוכים לפעילות, לאחר שיוודע מיקומם של המחבלים. 

לאחר 3 ימים: נקבע מותה של לוסי (לאה) די שנפצעה קשה בפיגוע בבקעה
מאיה ורינה שנרצחו בפיגוע בבקעה הובאו למנוחות

במהלך הימים האחרונים, התעצם המידע אודות זהותם ומיקומם של המחבלים שביצעו את הפיגוע. בית החולים הדסה עידכן היום  כי נקבע מותה של האם לוסי (לאה) די, לאחר מספר ימים של מאבק על חייה. 

היישוב אפרת מלווה את משפחת די. באדיבות מאיר אליפור/TPS

מבית החולים נמסר: "צוות השירות הסוציאלי בהדסה יחד עם הנהלת המועצה המקומית אפרת וגורמי הרווחה של המועצה, מלווים את המשפחה בשעותיה הקשות. בני המשפחה הודו בחום לצוות בהדסה אשר עשה ככל הניתן ובכל דרך על מנת להציל את לוסי ולא ויתר עד לרגעיה האחרונים. למרות הצער והשבר הגדול, החליטה המשפחה לתרום את איבריה של לוסי על מנת להציל חיים אחרים. המרכז הרפואי הדסה משתתף בצערה הגדול של המשפחה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר תנחומים, לאחר ההודעה הקשה על מותה: "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת די על פטירתה של אם המשפחה, לאה (לוסי) ז״ל, שנרצחה בפיגוע הקשה בבקעה ביום שישי האחרון, יחד עם שתי בנותיה מאיה ורינה ז"ל".

נשיא המדינה יצחק הרצוג, ספד גם הוא: ״כמה קיווינו, כמה התפללנו, אך לצערנו לאה, אמא של רינה ומאיה די זכרן לברכה, שנפצעה אנושות בפיגוע בבקעה, מתה מפצעיה. בשם העם בישראל כולו אני שולח תנחומים חמים למשפחת די ומתפלל שלא ידעו עוד צער. יהי זכרה ברוך ומבורך".