אדריכל טבח השבעה באוקטובר, יחיא סינוואר, שלח מוקדם יותר היום (שני) הודעה ובה הוא הודה למנהיג החות'ים, עבד אל-מלכ אל-חות'י, על שיגור הטיל הבליסטי לעבר ישראל אתמול (ראשון).

בהודעה כתב: "אני מבטיח לך שההתנגדות מצויה במצב טוב, הכנו את עצמנו לנהל קרב מתיש ארוך שיפרק את הרצון הפוליטי של האויב, בדיוק כפי שמבצע שבעה באוקטובר שבר את הרצון הצבאי שלו. המאמצים המשותפים שלנו איתך ועם האחים שלנו בהתנגדות האמיצה בלבנון ובהתנגדות האסלאמית בעיראק יפרקו את האויב הזה ויגרמו לו תבוסה".

חשיפה דרמטית: לאחר חיסול אל-עארורי - סינוואר הבין את המסר ונעלם

אתמול כאמור שיגרו החות'ים טיל שלטענתם היה היפרסוני אולם לאחר תחקיר של חיל האוויר עלה כי הטיל שירו לישראל הוא טיל מיושן שעבר שדרוג באיראן מסוג קרקע-קרקע בליסטי. בחיל האוויר מסרו כי לעבר הטיל שוגרו מספר מיירטים שגרמו להתפרקותו באוויר אך משימת היירוט כשלה ומתוחקרת. 

מוקדם יותר היום (שני) פרסמנו את הדרך בה סינוואר מצליח לתקשר על אף המצוד האינטנסיבי שמתנהל אחריו כבר במשך 11 חודשים. כך גם באירועים קודמים, מנהיג חמאס הצליח לתקשר במהירות כשהיה צורך בכך. "אנו מביעים בפניך ובפני משפחתך הנכבדה את תנחומינו הכנים וברכותינו על הקרבתכם הקדושה", כתב במכתב להנייה באפריל, לאחר ששלושה מבניו נהרגו בתקיפה אווירית ישראלית. אותו מכתב, לפי גורמים ערביים, הגיע להנייה דרך שליחים רק שעות ספורות לאחר מותם.