שר הביטחון יואב גלנט כתב בחשבון ה-X שלו לאחר התקיפה בדאחייה אתמול, כי זו הביאה לסגירת מעגל אישית עבורו, לאחר שירותו בשייטת 13, ולאחר שאסון שייטת 13 התרחש חודשים ספורים אחרי שסיים את תפקידו כמפקד היחידה. על המארב של מחבלי חיזבאללה בעת התרחשות האסון, היו איברהים עקיל ואחמד וואהבי שחוסלו.

"התקיפה המרשימה של צה״ל בדאחייה של ביירות סיכלה את שרשרת הפיקוד המבצעי של חיזבאללה, אך גם הביאה לסגירת מעגל חשובה עבור מדינת ישראל, עבור צה״ל, ובאופן אישי - גם עבורי.

"לפני 27 שנים בדיוק, בספטמבר 97׳, נפלו בקרב הקשה באנצרייה 12 מלוחמי שייטת 13, חבריי ופקודיי, שיצאו לפעילות מבצעית בעומק לבנון תחת פיקודו של סא״ל יוסי קורקין ז״ל.

״אסון השייטת״ קרה חודשים ספורים אחרי שסיימתי את תפקידי כמפקד היחידה. זכורה לי היטב הנסיעה המהירה מאוגדת עזה עליה פיקדתי אז, לבסיס השייטת בעתלית - אלו היו שעות קשות במיוחד.  מאז ועד היום, אני מאמץ אל ליבי את המשפחות השכולות, פוקד את קברי הלוחמים, וזוכר בגאווה בכל יום את גבורתם.

"מפקדי אותו מארב טרור בחיזבאללה, היו איברהים עקיל ואחמד וואהבי - אתמול, הם חוסלו בשעה שעסקו בהכנת פעולות טרור נוספות כנגד מדינת ישראל - המעגל נסגר. זו מחויבותנו עבור הנופלים ויקיריהם, זו מחויבותנו עבור תושבי הצפון וזהו מסר חד וברור לכל מבקשי רעתנו".