צה"ל הודיע הבוקר (ראשון) כי בהמשך להתרעות שהופעלו על חדירת כלי טיס עוין במרחב הערבה, יורטה מטרה אווירית חשודה שעשתה את דרכה לשטח ישראל מכיוון מזרח, אין נפגעים. עוד נמסר, כי המטרה לא חצתה לעבר שטח הארץ, התרעות הופעלו על פי מדיניות.

כזכור, ב-15 בספטמבר נורה טיל בשעות הבוקר המוקדמות על ידי החות'ים מתימן לעבר מרכז הארץ, אשר הוביל להפתעה בישראל בשל ניסיונות היירוט שכשכלו ולתמונת ניצחון מבחינת העולם הערבי.

חיזבאללה בסכנה: האם חיסול המפקדים יאלץ את נסראללה להגיב?
שאלת השאלות: האם חמאס באמת הוכרע | דעה

מנהיג החות'ים שיגר מסר לאחר השיגור: "הפעולה שביצעו היום הכוחות הרקטיים באמצעות טיל בליסטי חדש, חצתה את כלל חגורות ההגנה שהגנו על האויב הישראלי, כולל מערכות ההגנה האווירית, ועברה מרחק גדול, כאשר הטיל חצה 2040 ק"מ, תוך 11 דקות וחצי. זאת במסגרת השלב החמישי של ההסלמה נגד האויב הישראלי וכתמיכה בעם הפלסטיני".

אולם, על אף הצהרות החות'ים כי הטיל שוגר כתמיכה "בעם הפלסטיני", מסעוד אלפאק, מומחה לענייני איראן ומרכז אסיה בערוץ אל-חד'ת הסעודי טען כי הטיל, שחלקיו נפלו באזור מודיעין, הוא מסר וניסיון ללחוץ על ישראל לסגת מכל מתקפה שהיא עלולה לשגר על דרום לבנון.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]