לאחר הירי שבוצע הבוקר (רביעי) לעבר תל אביב ואזור השרון, צה"ל פתח בסדרת תקיפות נרחבת. על פי דיווחים בלבנון, 11 כפרים במדינה הותקפו ע"י חיל האוויר הישראלי. 

כמו כן, דווח כי הכביש הבינלאומי בסעדיית נותק כתוצאה מההפצצות. הכביש ממוקם באמצע הדרך בין צידון לביירות. כמו כן, הצלב האדום שלח פנייה "דחופה", ללבנונים לתרום דם. מוקדם יותר, דובר צה"ל בערבית, קרא לתושבי דרום לבנון שפונו מבתיהם, שלא לחזור לשם.  "אל תשובו לכפרים שפונו עד להודעה חדשה", כתב. 

טיל נורה מלבנון לת"א, בחיזבאללה טוענים: ירינו לעבר מטה המוסד
ההשכמה הסימבולית של נסראללה: כמעט שנה לטבח - חיזבאללה במסר לישראל

כאמור, התרעות הופעלו הבוקר במרחב גוש דן והשרון בעקבות זיהוי של שיגור אחד שחצה מלבנון ויורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית ללא נפגעים. כלל הנראה, ריבוי האזעקות נבע כתוצאה מהמיירט שנורה. הרקטה מלבנון יורטה מעל שמי השרון, באמצעות מערכת קלע דוד.

הכביש שהופצץ בלבנון  (צילום: רשתות ערביות)
הכביש שהופצץ בלבנון (צילום: רשתות ערביות)

השמדת המשגר שביצע את הירי לעבר מרכז הארץ (צילום :דובר צה"ל)

התרעות הופעלו הבוקר (רביעי) במרחב גוש דן והשרון בעקבות זיהוי של שיגור אחד שחצה מלבנון ויורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית ללא נפגעים. כלל הנראה, ריבוי האזעקות נבע כתוצאה מהמיירט שנורה. הרקטה מלבנון יורטה מעל שמי השרון, באמצעות מערכת קלע דוד.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

השמדת המשגר שביצע את הירי לעבר מרכז הארץ (צילום :דובר צה"ל)

דובר צה"ל עדכן כי זוהה שיגור אחד של טיל קרקע-קרקע שחצה מלבנון ויורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית. אזרחים דיווחו על יירוט מעל חיפה. יירוטים נראו גם בשמי המרכז. לראשונה מתחילת המלחמה נשמעו אזעקות בנתניה. כשעה וחצי לאחר הירי, בצה"ל הודיעו כי הושמד המשגר שביצע את הירי.